امام از منظر شهدای دفاع مقدس

با مرور وصیت نامه تمامی شهدای انقلاب و دفاع مقدس مهم ترین نکته ای که به آن بر می خوریم بحث اطاعت پذیری و پشتیانی از ولایت فقیه و پیروی از رهبر جامعه اسلامی است که این مورد به عنوان اصلی ترین سفارش در وصیت نامه ها عنوان شده است.
کد خبر: ۲۹۴۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱ - 05June 2018

امام از منظر شهدای دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، با بازکردن هر یک از وصایای شهدای والامقام برجسته ترین خطی که توجه خواننده را به خود جذب می کند عشق و علاقه ای است که هر کدام از آنان نسبت به رهبر خود داشته و در کلام آخرشان به عنوان یادگار برای آنانی که پس از خود این وصیت نامه ها را می خوانند پیروی و اطاعت از ولایت فقیه گذاشته بودند.

عشق و علاقه آنان به امام فرزانه از آنان سربازانی وظیفه شناس در راه آرمان های انقلاب اسلامی ساخت و در نهایت شهادت را منزلگاه ابدی شان قرار داد.

عکس امام را بر تابوتم بچسبانید

شهید مرتضی سیاوشانی در بخشی از وصیتنامه خود می نویسد: بر تابوتم عکس امام را بزنید و در کنار آن عکس کوچک مرا بزنید تا مردم بدانند که این شهید پیرو و وفادار به ولایت فقیه بوده است.

سعی کنید در شناخت امام بیشتر دقیق شوید و عظمت وجود او را درک کنید و خود را تسلیم او سازید، سلام مرا به امام برسانید زیرا من عاشق دیدار او بودم که حاصل نشد.

لازمه رسیدن به راه سعادت پشتیبانی از ولایت فقیه است

شهید محمد حسین غریبی در بخشی از وصیت نامه خود می نویسد: ای امت حزب الله این راهی که من انتخاب کردم صراط مستقیم است و شما کسانیکه می خواهید راه سعادت بخش حسین (ع) را ادامه دهید زینب وار زندگی کنید و پیام خون شهیدان را بگوش جهانیان برسانید و لازمه کار پشتیبانی از ولایت فقیه است.

از امام دست بر ندارید

شهید سید طاهر حسینی در بخشی از وصیتنامه خود می نویسد: از ولایت فقیه که ادامه دهندگان راه انبیاء هستند پشتیبانی کنید از امام دست برندارید همیشه از اسلام دفاع کنید که اسلام نجات دهنده مستضعفان جهان است از جمهوری اسلامی که خون بهای هزار شهید و مفقود و اسیر است حمایت کنید و کمبودها را تحمل کنید.

راه راستی راه حمایت از ولایت فقیه است

شهید روح الله موسوی در بخشی از وصیتنامه خود می نویسد: تقاضای دیگر از شما و امت این است که هرگز امام امت را تنها نگذارید و پیوسته او ولایت فقیه باشید که راه راستی را که خداوند خواسته همین است.

مبادا پیروی از ولایت فقیه را کنار بگذارید

شهید علی اصغر اسلامی در بخشی از وصیتنامه خود می نویسد: قبل از هر چیز سلام و درود خود را بر خمینی این حامی مستضعفین و محرومان می کنم که خداوند چنین وجود ارزنده و چنین لیاقتی را نصیب ما کرده است که این زمان برای اسلام بجنگیم و اهداف اسلام را در این جنگ پیاده نماییم، مبادا پیروی از ولایت فقیه را کنار امام را تنها بگذارید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها