فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

راه خروج از مشکلات فعلی تکیه بر استعداد جوانان است

سردار «عابدین خرم» گفت: راه ارتباطات و دیپلماسی مسدود نیست ولی راه برون رفت از مشکلات تکیه بر توانمندی های داخلی و استعدادهای جوانان است و دشمن قدّار زمانی مذاکره می کند که طرف مقابل قوی باشد چراکه در دنیای امروز برای حرف کشور ضعیف تره هم خورد نمی کنند.
کد خبر: ۲۹۴۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵ - 05June 2018

راه خروج از مشکلات فعلی تکیه بر استعداد جوانان استبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرم» فرمانده سپاه استان آذربایجان شرقی، با بیان اینکه امام خمینی(ره) مظهر ایستادگی، وحدت ملی و روحانیت مبارز در دوران معاصر است، اظهار داشت: در دوران انقلاب اسلامی یک فهم متقابل بین امام و پیروان راستینش شکل گرفته بود.

وی با اشاره به اینکه امام راحل اسلام ناب محمدی را از اسلام امریکایی جدا کرد، گفت: اسلام تکفیری ها برگرفته از اسلام امریکایی بود و مزدور اجاره ای لابی های صهیونیست بود که در عرض ۵ سال شکست خورد  و عقبه فکری اسلام تکفیری را برای جهانیان هویدا ساخت.

سردار خرم ادامه داد: پرده جهالت اسلام تکفیری و اسلام امریکایی صرفا با ید بصیر و قدرتمند انقلاب اسلامی کنار گذاشته می شود چراکه مسیر مسیر انقلاب الهی است و اگر نبود امکان مداومت وجود نداشت.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه عده ای با آرمان های امام راحل زوایه پیدا کردند، یادآور شد: علت مشکلات داخلی، همین عدول و زاویه برخی مسئولان نظام با آرمان های امام راحل است.

سردار خرم خاطرنشان کرد: راه ارتباطات و دیپلماسی مسدود نیست ولی راه برون رفت از مشکلات تکیه بر توانمندی های داخلی و استعدادهای جوانان است و دشمن قدّار زمانی مذاکره می کند که طرف مقابل قوی باشد چراکه در دنیای امروز به حرف کشور ضعیف تره هم خورد نمی کنند.

وی اضافه کرد: سردمداران ظلم و جنایت جای مظلوم و ظالم را عوض می کنند و شعار دفاع از حقوق بشر سر می دهند و علت حملات ناجوانمردانه به یمن و فلسطین استقلال خواهی و ایستادگی هسته های مقاومت جهانی است.

خرم افزود: در اثر خون مجاهدان راستین و شهدای انقلاب اسلامی، هسته های مقاومت جهانی برای دفاع از کیان جهان اسلام شکل یافته است و امروز برکات آن را در دنیا شاهد هستیم در حالی که این یک تجربه تاریخی است؛ امریکا در هر کشور اسلامی حضور پیدا کند سرمایه های انسانی و مادی آن کشور را نابود می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار