وصیت نامه ای با رنگ و بوی امام عشق و مهربانی

در وصیت نامه شهید «شمس الله فرجی الموتی» آمده است: خداوندا شکر به درگاهت که به من ایمان دادی تا بتوانم حق را از باطل بشناسم و حق این است که نسبت به امام عشق می ورزم و با دیدن امام حالتی به من دست می دهد که همچون یعقوب یوسفش را ببیند.
کد خبر: ۲۹۴۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶ - 06June 2018
وصیت نامه ای با رنگ و بوی امام عشق و مهربانیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، شهید «شمس الله فرجی الموتی» فرزند «فرخ الله» در تاریخ 1337/7/10 در شهرستان تنکابن به دنیا آمد و در تاریخ 1361/3/15 در جنگل دالخانی رامسر شربت شیرین شهادت نوشید.
 
این شهید بزرگوار در وصیت نامه اش نوشت:
 
با درود بر حسین رهبر آزادگان و شهیدانی که قهرمانانه جنگیدند و غریبانه شهید شدند و با سلام بر بقیه الله و نائبش روح الله و سربازانش جندالله و امتش حزب الله. بر آن شدم که چند کلامی را به عنوان وصیت نامه بنویسم تا بانگ «لا اله الا الله و محمد رسول الله» در جهان طنین نیفکند مبارزه هست و تا در هر کجای جهان مبارزه هست ما هستیم.
 
آن روزی که آزادگی در جهان معنی گرفت معلم آزادگان حسین بود؛ حسینی که از اسلام درس مردانگی آموخته بود و امروز که آزادگی در قرن بیستم زنده شد معلم آزادگان روح الله است.
 
خداوندا شکر به درگاهت که به من ایمان دادی تا  بتوانم حق را از باطل بشناسم و حق این است که نسبت به امام عشق می ورزم و با دیدن امام حالتی به من دست می دهد که همچون یعقوب یوسفش را ببیند.
 
بار الها! شهادت را که تنها و یگانه آرزوی من است قبل از شهادت امام برسان که من شهادت امام را تحمل نتوانم کرد.

ای امت حزب الله نگذارید که امام را نشناخته از دست بدهیم. بگوش و بهوش باشید که ما «بهشتی» را نشناخته از دست دادیم، «مطهری» این استاد گرانقدر و این  اندوخته آینده انقلاب را از ما گرفتند.
 
 نگذارید که این جنایت کاران دست به جنایت بزنند که این ضایعه ها جبران ناشدنی است. اما سخنی با شما جوانان حزب الهی تشکیلات: بپذیرید که تشکیلات خود کمکی به انقلاب است و بدانید که شرق تجاوز کار و غرب جنایت کار و مزدوران و فریب خوردگان داخلیشان نخواهند نشست.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار