بیانیه مشترک استاندار و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛

«قدس» فصل مبارزات خونین تاریخ مقاومت اسلامی است

استاندار استان مرکزی و آیت الله دری نجف آبادی در بیانیه ای مشترک خواستار حضور تمامی آحاد و اقشار مردم استان مرکزی در راهپیمایی بزرگ و باشکوه روز قدس شدند.
کد خبر: ۲۹۴۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲ - 06June 2018

قدس، فصل مبارزات خونین تاریخ مقاومت اسلامی استبه گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، در این بیانیه مشترک آمده است: روز جهانی قدس میراث گرانب های بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد به ضرورت وحدت و انسجام ملت‌های مسلمان در برابر زورگویان و صهیونیسم است.

این بیانیه می افزاید: روز قدس امسال در شرایطی برگزار می‌شود که شاهد شکست فتنه تروریست تکفیری ایجاد شده توسط آمریکایی ها، صهیونیست ها و حامیان منطقه ای آنها هستیم؛ مهمترین حاشیه امنی که در سال های گذشته برای رژیم صهیونیستی بواسطه داعش در منطقه ایجاد شده بود، امسال پایان یافته و درگیری در جهان اسلام فروکش کرده و شرایط جدیدی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین فراهم شده است.

امام جمعه اراک و استاندار مرکزی در این بیانیه تاکید کرده اند: قدس شریف حرم پیامبران عظیم الشان و قبله نخست مسلمانان بوده و غصب این سرزمین توسط رژیم صهونیستی و آمریکا موجب می شود چهره واقعی دشمنان علیه اسلام برای همگان آشکار شود. بی شک انتقال سفارت آمریکا به قدس و غصب قبله نخست مسلمانان بزرگترین جنایت علیه اسلام است که مسلمانان با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس مخالفت و انزجار خود را از این تصمیم به جهانیان نشان می دهند.

بیانیه می افزاید: روز قدس امسال با توجه به شرایط حساس منطقه خصوصاً بیداری مردم مظلوم فلسطین که با تکیه بر راهبرد مقاومت و راهپیمایی حق بازگشت، به میدان آمده اند تا با خون خود خائنان به آرمان بلند قدس شریف را رسوا سازند، در حقیقت اعلام حمایتی فراگیر از ملت فلسطین و نقطه قوتی در همدلی با آنها برای شاداب نگهداشتن مقاومت است ، بی تردید قدس در سایه حمایت مستمر جهان اسلام از مبارزات ملت فلسطین آزاد خواهد شد و بعنوان پایتخت کشور فلسطین ابدیت خواهد یافت.

در پایان این بیانیه آمده است : ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان به درگاه خداوند متعال، از همه گروهها، جریانها، احزاب و تشکلها و مردم شریف، ولایتمدار و روزه دار استان مرکزی دعوت می کنیم بار دیگر با حضور گسترده و معنادار خود در راهپیمائی روز قدس همراه با ملت بزرگ سایر نقاط ایران و آزادی خواهان جهان، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و پیروی از منویات رهبرمعظم انقلاب، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و انزجار از صهیونیست ها و حامیان آنان اعلام کنند.

امیدواریم در روز قدس، ندای صلح طلبی، عدالت خواهی و حق‌جویی مسلمانان یک بار دیگر در گوش جهانیان طنین‌انداز گرددو بستری لازم برای احیای حقوق حقه ملت مظلوم فلسطین و پیروزی اسلام و مسلمین بر ستمگران و جنایتکاران فراهم گردد؛به امید روزی که اسلام پیروز گردد و جهانیان در سایه عدل و اخلاق و معنویت و صلح و امنیت زندگی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار