بیانیه سپاه استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز قدس؛

روز قدس متعلق به همه ملت‌های مظلوم دنیا است

سپاه قمربنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس، از آحاد مردم ولایت‌مدار این استان برای حضور در راهپیمایی اعلام اتحاد مسلمین جهان دعوت کرد.
کد خبر: ۲۹۴۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ - 07June 2018

روز قدس متعلق به همه ملت های مظلوم دنیاستبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد، سپاه «قمربنی‌هاشم (ع)» استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس، از آحاد مردم ولایت‌مدار چهارمحال و بختیاری برای حضور در راهپیمایی اعلام اتحاد مسلمین جهان دعوت کرد.

متن بیانیه سپاه قمربنی‌هاشم (ع) به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس با این جمله از حضرت امام خمینی (ره) آغاز شده است: «روز قدس» یک روز جهانى است. روزى نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

در ادامه این بیانیه به تأسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی آمده است: ملت بزرگ ما در روز قدس با حضور یکپارچه فریاد رساى خود را در حمایت از ملت فلسطین به گوش جهانیان می‌رساند.

همچنین در این بیانیه با اشاره به آینده‌نگری و تدبیر هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس، آمده است: روز قدس، یادگار ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران برای اعلام برائت ملت‌های مسلمان و مردم آزادی‌خواه و مظلوم در اقصی‌نقاط جهان از نظام استکبار و صهیونیسم بین‌الملل است.

بیانیه سپاه قمربنی‌هاشم (ع) می‌افزاید: میلیون‌ها کودک و زن و مرد بی‌گناه فلسطینی به دست رژیم اشغال‌گر قدس از سال ۱۹۴۸ تاکنون آواره و یا قتل عام شده‌اند، که این جنایات هولناک با حمایت همه جانبه آمریکا، دولت‌های غربی و مزدوران منطقه‌ای آن‌ها و بی‌تفاوتی و ریاکاری و معیار‌های دوگانه مدعیان حقوق بشری و سازمان‌های بین‌المللی شکل گرفته است.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: شهر قدس که مسجدالاقصی نخستین قبله مسلمانان را در خود جای داده، بخش لاینفک فلسطین و یکی از مهم‌ترین اماکن سه‌گانه مقدس اسلامی به شمار می‌آید و از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای نزد مسلمانان برخوردار است و توطئه‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی برای تسلط کامل بر این شهر از جمله اخراج ساکنان اصلی و غصب املاک آن‌ها، تغییر ترکیب جمعیتی این شهر و انتقال گستاخانه سفارت آمریکا به قدس شریف، بیش از پیش ماهیت پلید شیطان بزرگ را رسوا ساخت.

در این بیانیه همچنین تأکید شده است: بی‌تردید عزم و اراده ملت مظلوم فلسطین امروز قوی‌تر از هرزمان دیگری است و اقدامات جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا، دولت‌های غربی و مزدوران منطقه‌ای، امنیت پوشالی آن را تضمین نمی‌کند؛ بلکه موج گسترده‌ای از خشم و نفرت در میان مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان ایجاد خواهد کرد که به یاری خداوند این موجود پلید را از صفحه روزگار محو خواهد ساخت.

در بخش دیگری از این بیانه عنوان شده است: در پرتو گفتمان انقلاب اسلامی و راهبرد جهانی‌سازی برائت از استکبار جهانی در روز جهانی قدس، امروز جبهه مقاومت ضدصهیونیستی در منطقه شکست‌ناپذیر شده و به حول و قوه الهی پایان عمر رژیم کودک‌کش فرارسیده است و به تعبیر مقام معظم رهبری، اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

در ادامه این بیانیه با تأکید بر ضرورت حمایت از خط مقاومت و انتفاضه و اهمیت وحدت، هم‌گرایی و یکپارچگی گروه‌های فلسطینی برابر رژیم کودک‌کش صهیونیستی، یهودی‌سازی سرزمین‌های اشغالی و تلاش برای نابودی هویت ملی و تاریخی فلسطین به شدت محکوم و از سازمان‌ها و نهاد‌های بین‌المللی و منطقه‌ای خواسته شده تا با اتخاذ مواضع قطعی و عملی مانع تداوم این توطئه خطرناک شوند.

در پایان این بیانیه، سپاه قمربنی هاشم (ع) از آحاد ملت سرافراز ایران اسلامی به‌ویژه مردم ولایت‌مدار و غیور استان چهارمحال و بختیاری برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس و محکوم کردن توطئه‌های شیطان بزرگ در انتقال سفارت نحس خود به قدس شریف و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در قتل عامل مردم بی‌گناه فلسطین و تجدید بیعت با آرمان آزادی فلسطین و حمایت از تمام مستضعفان جهان دعوت شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار