استاندار سمنان:

راهپیمایی روز قدس احیای اسلام و مبارزه با کفر و ظلم است

«سید شهاب‌الدین چاووشی» طی پیامی به مناسبت روز قدس، این روز را احیای اسلام و مبارزه با کفر و ظلم دانست و گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه دینی و ملی است.
کد خبر: ۲۹۴۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ - 07June 2018

راهپیمایی روز قدس احیای اسلام و مبارزه با کفر و ظلم استبه گزارش دفاع پرس از سمنان، «سید شهاب‌الدین چاووشی» استاندار سمنان در پیامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امیرالمومنین علی (ع) و سالروز رحلت امام خمینی (ره)، با اشاره به فرارسیدن روز قدس، با بیان اینکه راهپیمایی این روز احیای اسلام و مبارزه با کفر و ظلم است، اظهار داشت: حضور همه اقشار و گروه‌های مختلف مردمی در این مراسم یک تکلیف قلمداد می‌شود.

در بخشی از این پیام آمده است: مولای متقیان، یار دیرین روز‌های سخت پیامبر اسلام، مظهر و اسوه عدالت، الگو و آئینه تمام‌نمای مردانگی و دفاع از حقوق محرومان، مظلومان و تمام مردم در برابر سپاه جهل بود که با شمشیر تعصب و بی‌خردی ضربت خورد و به شهادت رسید، اما بنیان‌گذار جریان تاریخی مبارزه با نادانی و استبداد شد.

در ادامه می‌خوانیم: در مکتبی با چنین امام عظیم‌الشأنی است که فرزندان بزرگی چون امام خمینی (رحمه‌الله) با امتثال به مولای خویش قدم در راه احیای تفکر دینی گذاشت و برگ زرینی را در سیاست دینی این سرزمین و بلکه در تاریخ ملل مسلمان رقم زد. در واقع با تأسی به اهداف بلند دین مبین اسلام و با تکیه‌بر مردمی شریعت دوست بود که این امکان فراهم شد تا تجربه جدیدی از مردم‌سالاری دینی فراهم شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: تقارن ایام شهادت امیر‌مؤمنان با سالروز عروج ملکوتی امام خمینی (ره) رهبر آزادگان جهان و نیز قیام پانزده خرداد را به ملت مسلمان ایران و تمامی مبارزان راه آزادی و آزادگی جهان تسلیت گفته و عموم هموطنان عزیز و حق‌جو و هم استانی‌های فرهیخته را به شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس که به واقع روز احیای اسلام و مسلمانی و مبارزه با کفر و ظلم است دعوت می‌کنم و با توجه به دشمنی‌های سران استکبار و ایادی منحوس‌شان در منطقه، این حضور را هم وظیفه دینی و هم وظیفه ملی می‌دانم.

در انتهای این پیام آمده است: در این شب‌های عزیز برای کشور عزیزمان و همه خدمت‌گذاران به‌نظام اسلامی آرزوی عزت و عاقبت‌به‌خیری دارم و اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت منویات رهبر معظم انقلاب در سایه ایمان و اعتقاد معنوی به ائمه اطهار (ع) برای هم‌استانی‌های فرهیخته و مومن آرزومندم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها