مسیرها راهپیمایی روز قدس در استان سمنان اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان مسیرهای راهپیمایی روز قدس در اقصی‌نقاط این استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۲۹۴۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷ - 07June 2018

مسیرها راهپیمایی روز قدس در استان سمنان اعلام شد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «غلامرضا قندهاری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در جمع خبرنگاران، با اشاره به مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در سال جاری، اظهار داشت: این مراسم فردا، جمعه هم‌زمان با سایر شهرهای ایران اسلامی و کشورهای مسلمان جهان در هشت شهرستان و ۲۱ نقطه شهری و چندین روستا برگزار می‌شود که درمجموع شاهد برگزاری ۶۰ راهپیمایی خواهیم بود.

وی افزود: در سمنان این راهپیمایی رأس ساعت ۱۰ از میدان امام رضا (ع) به سمت مصلای امام خمینی (ره) و اقامه نماز جمعه همچنین در شاهرود نیز این راهپیمایی رأس ساعت ۱۱ از خیابان تهران ابتدای بلوار گلزار شهدا تا مصلای نماز جمعه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، گفت: در دامغان راهپیمایی روز قدس رأس ساعت ۱۰ از میدان شهدا به سمت میدان امام خمینی (ره) و مسجد جامع و همچنین در گرمسار نیز از ساعت ۱۰ در میدان انقلاب تا میدان امام خمینی (ره) آغاز می‌شود.

قندهاری بیان کرد: مردم «مهدی‌شهر» نیز این راهپیمایی را از ساعت ۱۰:۳۰ و در مسیر میدان امام رضا (ع) به سمت حسینیه المهدی (عج) برگزار می‌کنند و مردم «آردان» نیز رأس ساعت ۱۰ در مسیر خیابان امام خمینی (ره)، خیابان هفتم تیر، میدان امام خمینی(ره) فریاد الله‌اکبر و مرگ بر اسرائیل و آمریکا سر خواهند داد.

وی افزود: در «میامی» هم این مراسم رأس ساعت ۱۰:۳۰ از مسیر میدان بسیج تا مسجد جامع و نماز جمعه برگزار می‌شود و مردم «سرخه» نیز در میدان ولیعصر (عج) به سمت خیابان فیض و حسینیه شهدا راهپیمایی خواهند کرد، اما این مراسم در سرخه ساعت ۱۱:۳۰ آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار