امام جمعه موقت سنندج:

جهان اسلام بدون مرز جغرافیایی است/ مردم ایران حامی همه مسلمانان جهان هستند

ماموستا «امین راستی» گفت: از دیدگاه مسلمانان، جهان اسلام بدون مرز جغرافیایی است و انقلاب اسلامی و مردم مسلمان ایران اسلامی حامی همه مسلمانان جهان هستند.
کد خبر: ۲۹۴۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ - 08June 2018

موضوع قدس شریف و آزادی آن مهمترین چالش جهان اسلام است / مردم حامی خوبی برای مظلومان جهان و به ویژه مردم فلسطین هستندبه گزارش دفاع پرس از کردستان، ماموستا «امین راستی» امام جمعه موقت سنندج، حضور پرشور جهان اسلام در راهپیمایی روز جهانی قدس را پیامی معنادار برای دشمنان جهان اسلام عنوان کرد و اظهار داشت: این اقدام مانند خاری در چشم دشمنان اسلام برای همیشه می‌ماند.

وی افزود: از دیدگاه مسلمانان، جهان اسلام بدون مرز جغرافیایی است و انقلاب اسلامی و مردم مسلمان ایران اسلامی حامی همه مسلمانان جهان هستند.

ماموستا راستی روز جهانی قدس را روز افتخار جهان اسلام دانست و افزود: تمامی حرکت‌های انقلابی و بیداری جهان اسلام از انقلاب اسلامی ایران و روز جهانی قدس نشات گرفته است.

وی موضوع قدس شریف و آزادی آن را مهم‌ترین چالش جهان اسلام دانست و بر همکاری بیشتر مسلمانان برای آزادی آن تاکید کرد.

امام جمعه موقت سنندج با بیان این‌که امروز کشور‌های اسلامی باید با حفظ وحدت و همدلی در راستای رسیدن به اهداف و آرمان‌های خود تلاش کنند، افزود: بدون شک جهان اسلام نیازمند وحدت و همدلی است و در سایه این وحدت است که می‌توان با دشمنان مقابله کرد و در مقابل آن‌ها ایستاد.

وی با بیان این‌که مردم بی‌گناه فلسطین در روز قدس چشم حمایت و پشتیبانی به سوی مسلمانان جهان بسته‌اند، خاطرنشان کرد: شرکت در راهپیمایی روز قدس به عنوان روزی حیاتی و سرنوشت‌ساز، در واقع نشان از اتحاد و انسجام جهان اسلام و ید واحد شدن آنان در برابر دشمنان این دین الهی است که به‌حمدالله امروز مردم نشان می‌دهند که حامی خوبی برای مظلومان جهان و به ویژه مردم فلسطین هستند.

ماموستا راستی با بیان این‌که در طول تاریخ اسلام مسلمانان به دستور پیامبر و زمامداران دین همواره در برابر هجمه‌ها و ظلم و زیاده‌خواهی‌های دشمنان اسلام به پا خواسته‌اند، تصریح کرد: حضور مردم در خیابان‌ها، امید را در دل دوستداران اسلام به ویژه مردم بی‌گناه فلسطین برای مقابله و ایستادگی بیشتر کرده و موجب یاس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

به گفته وی، این حضور گسترده مسلمانان جهان در یوم‌الله قدس و ندای آزادی‌خواهی و ظلم‌ستیزی آنان در واقع پاسخ کوبنده‌ای به تحرکات بی‌پایه و اساس گروه‌های از خدا بی‌خبر تکفیری خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار