رمضانی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

جبهه مقاومت کابوس دشمنان/ انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس نابودی صهیونیست‌ها را سرعت بخشید

رئیس مرکز مطالعات فلسطین در نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه انتقال سفارتخانه آمریکا به قدس شریف نشان‌دهنده قدرت و پیروزی نظام سلطه نیست، گفت: مداخله آمریکا و متحدانش در امور فلسطینیان، نابودی رژیم صهیونیستی را سرعت بخشید.
کد خبر: ۲۹۴۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ - 08June 2018

صادق رمضانی دبیر کمیته حمایت از انقلاب مردم فلسطین و رئیس مرکز مطالعات این کشور در نهاد ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به اقدامات مداخله جویانه آمریکایی ها در امورات ملت فلسطین که انتقال سفارتخانه کشورش از تل آویو به قدس شریف از بزرگترین آنهاست، اظهار داشت: رئیس جمهور کنونی آمریکا در دوره جدید حاکمیت سیاسی خود، همان مسیری را طی می‌کند که قبل از او روسای جمهور این کشور طی کرده‌اند. در واقع ایجاد تنش در منطقه غرب آسیا و خاورمیانه از مهمترین اهداف آمریکا محسوب می‌شود.

رمضانی در ادامه با بیان اینکه حضور آمریکا در منطقه در جهت تامین منافع شان است، افزود: اقتصاد این کشور دچار چالش و با بحران های فراوانی رو به رو شده است، آنها برای کسب منافع خود دست به هر اقدامی می‌زنند و این منافع به قدری برای آمریکا ارزشمند است و می‌تواند اقتصاد آنها را از بحران نجات دهد که حاضر هستند برای به دست آوردن آن، در مقابل سیاست‌های رژیم صهیونیستی هم ایستادگی کنند.

دبیر کمیته حمایت از انقلاب مردم فلسطین با اشاره به پیروزی های جبهه مقاومت در عراق، سوریه و لبنان گفت: یکی از بزرگترین خواسته و آرزوهای صهیونیست‌ها نفوذ به کشور ما و از بین بردن نظام و انقلاب اسلامی ما است و به همین دلیل در منطقه و در کشورهای اسلامی همسایه با کشورمان، درگیری ایجاد می‌کنند، بلکه از این طریق بتوانند خواسته‌های خود را عملی کنند اما مقاومت و اقتدار رزمندگان اسلام در قالب جبهه مقاومت تمام توطئه‌های آنها را یکی پس از دیگری خنثی و رژیم صهیونیستی و متحدانش را متحمل شکست و خسارات هنگفتی کرده است.

وی با بیان اینکه حماقت ترامپ، نتانیاهو و محمد بن سلمان مبنی بر مورد ظلم قرار دادن ملت فلسطین، مفهوم مقاومت را در میان کشورهای اسلامی گسترده تر کرد، یادآور شد: تا قبل از انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس، امت‌های اسلامی مفهوم و معنای مقاومت را در لبنان و بخشی از فلسطین جستجو می‌کردند، اما با اقدام آمریکا در قدس شریف، جهان اسلام دچار تحولی عظیم شد که در نتیجه بیداری امت‌های اسلامی را به ارمغان آورد که همین امر باعث شد تا وحدت و انسجام مسلمانان بیش از گذشته شود.

رئیس مرکز مطالعات فلسطین در نهاد ریاست جمهوری گفت: وحدتی که امروز در خود سرزمین فلسطین و در میان مردم این کشور ایجاد شده یکی از اتفاقات مهمی است که ما همواره منتظر به وقوع پیوستن آن بودیم. درواقع اختلاف نظر میان جریان‌های مبارز فلسطینی آینده این ملت را دچار نگرانی کرده بود اما امروز همه جریان‌های فلسطینی با وحدت هرچه تمام به میدان آمدند و انتفاضه می‌تواند حوزه مقاومت را در داخل و خارج از سرزمین اشغالی قدرت ببخشد.

صادقی پیروزی ملت فلسطین در مقابل نظام سلطه را نزدیک دانست و خاطرنشان کرد: انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به بیت‌المقدس نه تنها پیروزی برای رژیم صهیونیستی و متحدانش نیست، بلکه اقدامی در جهت سرعت بخشیدن به نابودی این رژیم منحوس بود و در آینده‌ای نه چندان دور با اتکا به وحدت، همبستگی و انسجام مسلمانان ما شاهد از بین رفتن استکبار جهانی به دست امت های اسلامی خواهیم بود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار