همزمان با «روز جهانی قدس»؛

فریاد «مرگ بر اسرائیل» در همدان طنین‌انداز شد

همزمان با فرارسیدن روز جهانی قدس و همراه با مردم سراسر کشور مراسم بزرگداشت روز قدس با حضور اقشار مختلف مردم در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸ - 08June 2018

فریاد «مرگ بر اسرائیل» در همدان طنین انداز شدبه گزارش دفاع پرس از همدان، امروز همه آمده بودند، فرقی نداشت زن و مرد، پیر و جوان، آمده بودند و با حضورشان آن هم با زبان روزه، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

آمده بودند تا بگویند همواره برای مقابله با استکبار جهانی همچون گذشته در صحنه حضور خواهند داشت و پشتیبان مظلومین جهان خواهند بود.

حضور رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس، جانبازان، ایثارگران، خانواده معزز شهدا، روحانیون، یگان‌های مختلف نظامی و انتظامی در کنار دانش‌آموزان، دانشجویان و ورزشکاران، حال و هوای خاصی به این مراسم با عظمت در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان داده بود.

جوانانی که نسل چهارم این انقلاب اسلامی هستند با چه شور و نشاطی از حضورشان می‌گفتند، جوانانی که آرزوی‌شان این است که مدافع حرم حضرت زینب (سلام‌الله) باشند.

طنین شعارهای «مرگ‌بر آمریکا» و «مرگ‌بر اسرائیل» در خیابان های منتهی به میدان امام و در طول مسیر تا حسینیه امام خمینی (ره) و محل برپایی نماز جمعه به گوش می‌رسید، صدایی رسا که نشان از ولایت‌مداری و اعلام انزجار از ستم‌کاری و استبداد داشت.

پیرزنی را دیدم که قاب عکسی در دست داشت، مادر شهیدی بود که هدف از آمدنش را این‌گونه گفت: «فرزندم را در سن ۱۹ سالگی و در دوران دفاع مقدس تقدیم امام کردم، حالا هم باید با بودنم به دشمن بگویم که من مادر همان شهیدم و امروز آمده‌ام تا به دشمنان نظام بگویم تا پای جان ادامه دهنده راه فرزندم هستم».

پرچم‌ها و پلاکارد‌هایی که روی آن‌ها نوشته بود «مرگ‌بر آمریکا» و «مرگ‌بر اسرائیل» در جای جای مسیر بر دستان مردم دیده می‌شد.

امروز مراسم روز قدس در ۷۰ نقطه از سطح استان همدان برگزار شد تا مردم دلیر این خطه هم در کنار همه ملت بزرگ و ولایت‌مدار ایران اسلامی مشت محکم خود را بر دهان دنیای استکبار به خصوص رژیم صهیونیستی بکوبد.

امروز همه با زبان روزه به خیابان‌ها آمدند و شعارها بر سر دادند تا دشمنان این نظام و انقلاب بار دیگر بدانند هیچ کس توان مقابله با این مردم خستگی ناپذیر را ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها