مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:

قدس نماد ملی وحدت جهان اسلام است

حجت‌الاسلام «علی شکری» گفت: راهپیمایی روز قدس به‌مثابه یکی از ابتکارات ویژه امام راحل، به نمادی از استکبارستیزی و آزادی‌خواهی در بین تمام ادیان و جوامع جهانی تبدیل شده است.
کد خبر: ۲۹۴۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ - 08June 2018

قدس نماد ملی و حدت جهان اسلامبه گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «علی شکری» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان، در راهپیمایی روز قدس شهرستان شاهرود، با بیان این‌که تنها راه پیروزی فلسطین وحدت جهان اسلام است، اظهار داشت: مسئله فلسطین قبله اول مسلمانانی است که از سرزمین خود رانده‌ شده‌اند و هفت دهه تحت ظلم و جور زندگی می‌کنند، لیکن ما معتقد هستیم که حمایت از این مردم مظلوم، رسالت و وظیفه مسلمانان است.

وی با بیان این‌که در همه ادیان به قدس توجه ویژه شده است، افزود: قدس نماد ملی وحدت جهان اسلام محسوب می‌شود که همه مردم در اشغال آن مخالف هستند، اما باید توجه داشت که راهپیمایی این روز به‌مثابه یکی از ابتکارات ویژه امام راحل، به نمادی از استکبارستیزی و آزادیخواهی در بین تمام ادیان و جوامع جهانی تبدیل شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان این‌که راهپیمایی روز قدس در سال جاری با توجه به تحرکات منطقه و مواضع ترامپ از اهمیت خاصی برخوردار است، ابراز داشت: جهان اسلام باید بر حول و محور فلسطین متحد باشد تا بتوانیم حمایت از جریان انتفاضه را به‌مثابه یک ضرورات اساسی در جهان تقویت کنیم.

شکری در ادامه تصریح کرد: مردم فلسطین باید به سرزمین خود بازگردند و حکومتی بر پایه مردم تشکیل دهند؛ چرا که حق مسلم آن‌ها بازگشت به سرزمین آباء و اجدادی‌شان است که البته رسیدن به این آرمان تنها در سایه وحدت امت‌های اسلامی محقق خواهد شد.

وی افزود: با همکاری و هم‌افزایی دولت‌های اسلامی، زمینه نابودی رژیم صهمونیستی فراهم می‌شود، لیکن باید در راهپیمایی روز قدس اعتراض خود را نسبت به اشغال فلسطین بیان کنیم.

انتهای ییام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار