حضور با شکوه‌ترـ27/ سرلشکر فیروزآبادی:

گنبد آهنین رژیم صهیونیستی یک شوخی است

مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا گفت: گنبد آهنین رژیم صهیونیستی یک شوخی است؛ این گنبد بارها امتحان شده و اثری نداشته و وضعیت آن در موشک‌های زیاد، هواپیماهای بدون سرنشین و حملات مختلف از سوی لبنان و سوریه دیده شده است.
کد خبر: ۲۹۴۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ - 08June 2018

گنبد آهنین رژیم صهیونیستی یک شوخی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر فیروزآبادی مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا در حاشیه حضور در راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نزدیکیِ صهیونیست‌ها به اعراب مرتجع همچون عربستان و امارات ناشی از وجود اتحاد استراتژیک بین آن‌ها نیست، بلکه اینها هر دو از اسلام ناب و انقلاب امام خمینی (ره) می‌ترسند.

وی گفت: آن‌ها همدیگر را پیدا کردند تا زمانی که می‌ترسند به هم پناه ببرند و این حرف‌هایی که می‌زنند همچون کف روی آب است و هیچ خاصیتی برای آن‌ها ندارد و این حرف‌ها برای تبلیغات است.

سرلشکر فیروزآبادی تصریح کرد: گنبد آهنین رژیم صهیونیستی یک شوخی است، این گنبد بارها امتحان شده و اثری نداشته و وضعیت آن در موشک‌های زیاد، هواپیماهای بدون سرنشین و حملات مختلف از سوی لبنان و سوریه دیده شده است و این بیشتر بحث روانی برای مردم خودشان است که تا آرامشی به آنها بدهند.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار