امام جمعه سرپل ذهاب:

روز قدس، روز وحدت مسلمانان و حیات دوباره اسلام است

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: روز جهانی قدس یکی از یادگارهای ارزشمند امام خمینی (ره)، روز وحدت مسلمانان و حیات دوباره اسلام است.
کد خبر: ۲۹۴۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱ - 08June 2018

یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب مخابره کردن پیام مقاومت استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «جواد فاطمی نسب» امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب  در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع مردم مومن و روزه دار سرپل ذهاب، اظهار داشت: رویکرد نظام جمهوری اسلامی ایران، دفاع از مردم مظلوم فلسطین و تمام آزادیخواهان جهان است.

وی با بیان اینکه روز قدس امسال با سالهای دیگر متفاوت است، افزود: مردم مظلوم فلسطین سالها در برابر جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی مقاومت و ایستادگی کردند و دیگر کشورهای اسلامی باید از این امت پشتیبانی و حمایت کنند.

وی بیان کرد: روز قدس امسال در حالی فرا رسید که آمریکا با طرح معامله قرن در تلاش است تا یکبار دیگر مذاکره و امتیاز دیگری را در روند صلح آغاز کند و متاسفانه برخی کشورهای عربی همچون عربستان رسما به روند خیانت به آرمان فلسطین پیوسته اند.

خطیب جمعه سرپل ذهاب ادامه داد: از طرفی دیگر تلاش آمریکا برای انتقال سفارت این کشور به قدس و تکمیل اشغال آن برای صهیونیست ها با سکوت و حمایت های دولت های عربی انجام شده است.

حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی مخابره کردن پیام مقاومت در برابر صهیونیست ها به فلسطین بود که امروز شاهد تشکیل انتفاضه های متعدد توسط مردم مقاوم فلسطین علیه ظلم و اشغالگری رژیم کودک کش صهیونیستی هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار