حسین مظفر:

آل‌ترامپ، آل‌یهود و آل‌سعود اضلاع معامله خیانت‌بار قرن هستند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آل‌ترامپ، آل‌یهود و آل‌سعود سه ظلع معامله خیانت‌آمیز قرن برای تضمین آینده رژیم صهیونیستی هستند.
کد خبر: ۲۹۴۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴ - 08June 2018

آل‌ترامپ، آل‌یهود و آل‌سعود اضلاع معامله خیانت‌بار قرن هستندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «حسین مظفر» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه، اظهار داشت: آل ترامپ، آل سعود و آل یهود سه ظلع معامله خیانت‌آمیز قرن هستند که در این معامله پنهانی به دنبال به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس و به رسمیت شناختن کشور صهیونیستی و محدود کردن فلسطینیان در غزه پس از خلع سلاح حماس و در نهایت ممنوعیت بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین‌های آبا و اجدادی خود هستند.

وی با اشاره به اینکه از زمان تقسیم فلسطین به دو بخش عبری و غربی 100 سال می‌گذرد، عنوان کرد: از توطئه تشکیل رژیم صهیونیستی 70 سال می‌گذرد که سرزمین‌های مردم در روزی ملقب به روز سیاه گرفته شد و خانه و کاشانه و مزارع ملت فلسطین خراب شد.

وی گفت: تعداد کم یهودیان از 5000 نفر به حدود 5 تا 6 میلیون نفر رسیده است که در عوض هفت میلیون فلسطینی از موطن خود آواره شده‌اند و این جنایت با حمایت آمریکا و چراغ سبز سازمان‌های بین‌المللی و سکوت خفت بار دولت‌های مرتجع غربی به وجود آمده است.

مظفر با بیان اینکه یهودیان از یک درصد به 90 درصد مناطق فلسطین رسیده‌اند عنوان کرد: در سال 1948 برخی کشورهای غربی اعتراض کردند و به جنگ پرداختند که شکست آنها در جنگ سبب پیشروی رژیم صهیونیستی شد و با شکستهای آتی به گسترش رژیم صهیونیستی کمک کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: رژیم صهیونیستی وقتی از گسترش ناامید شد سازش را در پیش گرفت که در هر جلسه سازش بخشی از اهداف ملت فلسطین نابود شد که دولت‌های مرتجع عربی به عنوان بخشی از حاضران در بحث سازش کلاه گشادی بر سر ملت مظلوم فلسطین گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه برخی گروه‌های داخلی فلسطین با افکار اشتباه نیز بر گسترش رژیم صهیونیستی کمک کردند، گفت: اما شعله‌های جمهوری اسلامی ایران پرده‌های آن‌ها را به آتش کشید و فریبکاری رژیم‌های عرب و اهداف اشتباه برخی گروه‌های چپ گرای فلسطینی مشخص شد که این امر با تدبیر امام راحل مبنی بر روز قدس و افشای جنایتهای صهیونیستها محقق شد. 

مظفر با بیان اینکه امام (ره) با نامگذاری روز قدس مدافع حقیقی مردم مظلوم فلسطین شد و اقدامات گروه‌های فلسطینی را اسلامی کرد، عنوان کرد: امام راحل با موضع‌گیری‌های خود آرمان فلسطین را جهانی کرد و روحیه نژادپرستی صهیونیست‌ها به‌ ویژه آمریکا را برملا ساخت و توطئه‌های دولت‌های مرتجع عربی را مشخص کرد.

وی با اشاره به اینکه ممکن است برای مردم در مورد فلسطین سؤالاتی همچون درگیری دو قوم مطرح باشد، بیان کرد: دشمنان به دنبال ساده‌انگاری در مورد موضوع فلسطین تا حد درگیری میان دو قوم هستند و موضوع عبری و عربی و مسائل عرضی نیست بلکه یک مسئله بزرگ جهان را تهدید می‌کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امام راحل از سال 42 خطر رژیم صهیونیستی را مطرح کردند و فرمودند اگر مسلمانان متحد شوند اسرائیل از بین می‌رود و مقام معظم رهبری نیزمسئله فلسطین را مسئله نخست جهان اسلام می‌دانند و این نشان دهنده این است که فلسطین در برابر یک رژیم خطرناک و نژادپرست قرار دارد که به دنبال تسلط بر جهان است.

وی با بیان اینکه اهمیت قدس در بیت‌المقدس مکان مورد احترام ادیان الهی است گفت: حضرت آدم، ابراهیم، سلیمان، یحیی، عیسی، موسی و زادگاهشان در فلسطین بوده و محل ظهور انبیای الهی بوده است.

مظفر اظهار کرد: بیت‌المقدس قبله نخست مسلمان و قدس سرزمین معراج پیامبر اکرم(ص)است و این مسجد بعد از مسجدالحرام دومین مسجدی است که بر روی زمین بنا نهاده شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: فلسطین در چهارراه بین‌المللی قرار دارد و مانند پلی سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا را به یکدیگر وصل می‌کند و رژیم صیهونیستی در میان سرزمین مسلمانان قرار گرفته است.

مظفر با اشاره به اینکه اسرائیل یک رژیم نژادپرست است که سایر نژادها را نحس می‌داند و حق تسلط بر سایر ملت‌ها را برای خود قائل می‌داند افزود:تمام سرمایه‌دارهای بزرگ جهان و تمام خبرگزاری‌ها و بنگاه‌های سینمایی از صهیونیست‌ها هستند و امروز نیز بر دولت آمریکا مسلط شده‌اند.

وی با بیان اینکه براساس وعده خداوند این رژیم اشغالگر در آینده وجود نخواهد داشت عنوان کرد: بر سر تشکیل دولت یهود از آرژانتین تا آفریقای جنوبی بحث بود اما انگلستان خبیث خاورمیانه و فلسطین را برای آنها براساس ظرفیتهای منطقه انتخاب کرد و حتی یهودیان ساکن سرزمین فلسطین با حضور صهیونیستها به بند کشیده شدند.

مظفر درباره دروغ فروش زمین توسط فلسطینی ها گفت: صهیونیستها در ابتدا سرزمین‌های موات را تصاحب کردند و بعد از فئودالهای لبنانی زمین گرفتند و از سایر ادیان نیز زمین گرفته تا بتوانند کشور خود را تشکیل دهند اما کل زمینی که صهیونیستها گرفتند کمتر از دو درصد بود اما امروز با تجاوز به سایر مناطق در 90 درصد فلسطین حضور دارند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال تسلط بر تمام دنیا است و تنها جمهوری اسلامی در برابر این خواست ناحق قرار گرفته است گفت: ایران اسلامی با افشاگری در مورد اهداف پلید این رژیم و برملا کردن همراهان آنها از جمله آل سعود و هم‌پیمانی این دو رژیم در برابر آن‌ها ایستاده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار