سرلشکر رحیم‌صفوی:

جهاد مسلحانه تنها راه نجات قدس شریف است

سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی رحیم‌صفوی» گفت: راهبرد «حق بازگشت» اتحاد مسلمین و جهاد مسلحانه تنها راه نجات قدس شریف است.
کد خبر: ۲۹۴۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲ - 08June 2018

راه برد «حق بازگشت»، اتحاد مسلمین و جهاد مسلحانه تنها راه نجات قدس شریف استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی رحیم‌صفوی» در سخنرانی پایانی مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در مصلی بزرگ امام علی(ع) در کرمان اظهار داشت: راهبرد «حق بازگشت»، اتحاد مسلمین و جهاد مسلحانه تنها راه نجات قدس شریف و رهایی مردم مظلوم فلسطین از چنگال صهیونیست ها است.

وی با بیان اینکه امروز، مسئله قدس به مسئله اول جهان تبدیل شده است، افزود: راهپیمایی میلیونی مردم ایران و دیگر کشورها در روز قدس، عمق نفوذ استراتژیک انقلاب اسلامی در دنیا را نشان می‌دهد و نتایج این راهپیمایی در هر سال شکست رژیم صهیونیستی است و هر سال آثار این شکست بیشتر مشاهده می‌شود.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا عنوان کرد:  شکست‌های پیاپی اسرائیل در جنگ های 33 روزه ، 22 روزه و 50 روزه و پاسخ قاطعانه گردان های «عزالدین قسام» در هفته های گذشته و موشک باران پایگاه های نظامی و شهرک‌های صهیونیستی نشان داد، سرزمین های اشغال شده محیطی ناامن و شکننده دارند و آروزی امنیت سازی برای مهاجرین یهودی به یک خیال باطل تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه پیروزی نهایی برای مسلمانان نزدیک است تصریح کرد: روزهای گذشته شاهد شلیک دهها موشک از نوار غزه به شهرک‌های صهیونیستی در پاسخ به شهادت رساندن تعداد زیادی از مردم فلسطین بودیم و این موشک باران فلسطینی ها ترس و وحشت بزرگی را برای ارتش اسرائیل به وجود آورده است.

سرلشکر صفوی عنوان کرد: فرزندان قهرمان شما در دوران دفاع مقدس با کمبود امکانات و در عین مظلومیت، دشمن بعثی را از سرزمین اسلامی بیرون کردند و در این بین استان کرمان و لشکر همیشه پیروز 41 ثارالله با اهدا 6500 شهید، 17 هزار جانباز و 1000 آزاده نقش بی بدیلی در دوران دفاع مقدس بر جای گذاشت و ملت قهرمان ایران تجربیات دوران دفاع مقدس را به فلسطین و نهضت های مقاومت در لبنان و سوریه منتقل کرده است.

وی اضافه کرد: تفاوت راهپیمای امسال روز قدس با سال های گذشته در این بود که امسال شاهد شکست جریان های تکفیری مورد حمایت عربستان و کشور های مرتجع منطقه در سوریه و عراق که برای فراموشی جریان فلسطین و ساقط کردن دولت های مردمی سوریه و عراق به وجود آمده بودند و به حول و قوه الهی، داعش در عراق به طور کامل از بین رفته است و در سوریه با حمایت ترکیه، اردون و آمریکا نفس های آخر را می کشد.

سرلشکر صفوی  با اشاره به پیروزی بزرگ سیاسی مقاومت اسلامی در لبنان افزود: بیش از نیمی از کرسی‌های مجلس لبنان در دست نمایندگان حامی حزب‌الله لبنان است و باید توجه داشت که پول و دلارهای نفتی عربستان جواب نداد و حکام عربستان سعودی آشکارا با اسرائیل هم دست شده‌اند و حضور یک رئیس جمهور کاملا صهیونیستی در راس آن دولت آمریکا نیز اهداف شوم صهیونیسم را نشان می دهد.

وی افزود: دو تصمیم بسیار خطرناک توسط رئیس جمهور آمریکا در مورد فلسطین در حال انجام است که اولین آن انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس و اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل است و این موضوع برخلاف تمامی قطعنامه های سازمان های ملل است که قدس را متعلق به یهیودیان نمی داند.

سرلشکر رحیم‌صفوی با اشاره به اینکه دومین تصمیم که هنوز اجرایی نشده است طرحی جدید به‌عنوان معامله قرن به‌منظور پایان بخشیدن به مسئله فلسطین است بیان کرد: آمریکا می‌خواهد تمام بیت‌المقدس را به شرط برچیده شدن سلاح مقاومت از نوار غزه و کرانه باختری به اسرائیل واگذار کند و در این زمینه حکام سعودی با حمایت از این طرح، بزرگترین خیانت را به آرمان‌های مسلمین کردند.

وی با بیان اینکه اگر شهدای دفاع مقدس راه کربلا را باز کردند شهدای مدافع حرم نیز راه قدس را باز خواهند کرد افزود: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند:« اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید.»

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه صهیونیست‌ها اگر چه دولت‌سازی کردند هیچگاه موفق به ایجاد یک ملت نشدند افزود: امروز مظلومیت مردم فلسطین در جهان برای همه مشهود است و راهبردی که آزادی بخش فلسطین خواهد بود اتحاد مسلمین و ادامه جهاد مسلحانه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها