امام جمعه رودیان:

اقتدار دفاعی و موشکی ایران امروز استکبار جهانی را به وحشت انداخته است

امام جمعه رودیان گفت: امروز اقتدار دفاعی و موشکی نظام جمهوری اسلامی ایران، استکبار جهانی، آمریکا و رژیم صهیونیستی را به وحشت انداخته است.
کد خبر: ۲۹۴۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸ - 08June 2018

اقتدار دفاعی و موشکی ایران امروز استکبار جهانی را به وحشت انداخته استبه گزارش دفاع پرس از سمنان،  حجت‌الاسلام‌ و المسلمین «عباس معصومی» امام جمعه رودیان در جمع مردم رودیان اظهار داشت: ۱۴ خرداد امسال صحنه‌های بی‌نظیر و باشکوهی را در راستای ولایتمداری مردم ایران در جهان به تصویر کشید و ملت ایران با حضوری میلیونی با رهبر عزیز و فرزانه خود تجدید میثاق کردند.

امام جمعه رودیان ادامه داد: امام خمینی (ره) با سال‌ها مبارزه و تحمل رنج‌ها و سختی‌های تبعید و دوری از وطن، استکبارستیزی را از ایران در فضای جهان طنین‌انداز کردند و به گوش آزادی‌خواهان عالم رساندند که می‌توان با دست‌خالی مقابل استکبار جهانی ایستاد.

معصومی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری به‌عنوان جانشین بر حق امام خمینی (ره) کشتی نظام جمهوری اسلامی را به ساحل اقتدار رساندند، تصریح کرد: ایشان به بیداری اسلامی در دنیا به‌ویژه در جهان اسلام جریان دادند و الآن دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به‌شدت از این جریان هراس دارند.

امام جمعه رودیان با اشاره به اینکه قیام ۱۵ خرداد از بسترهای مهم شکل‌گیری انقلاب اسلامی بود، اضافه کرد: این نهضت خونین از ریشه‌های شکل‌دهنده انقلابی اسلامی برای برچیدن بساط طاغوت بود که در این راه شهدای زیادی را تقدیم اسلام و نظام جمهوری اسلامی کردیم.

معصومی با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی با اقتداری که به‌ویژه در حوزه دفاعی و موشکی به دست آورده، استکبار جهانی، آمریکا و رژیم صهیونیستی را به وحشت انداخته است، افزود: به همین خاطر، آنها در جبهه تحریم‌های اقتصادی علیه نظام ما فعالیت دارند؛ زیرا در حوزه نظامی ناتوان شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها