امام جمعه زاهدان:

استکبار از جبهه مقاومت هراس دارد

امام جمعه زاهدان گفت: آنچه که استکبار از آن وحشت دارد جبهه مقاومت است و پشتیبان این جبهه مقاومت امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.
کد خبر: ۲۹۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸ - 08June 2018

استکبار از جبهه مقاومت هراس داردبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس است که تشکر می‌کنیم از تمام برادران شیعه و سنی که بار دیگر با حضور خود آرمان خود را با امام امت و رهبری فرزانه ثابت کردند و از تمام دستگاه‌های اجرایی برای امنیت این روز ها تشکر ویژه ای می‌کنیم.

سلیمانی افزود:این دهه پایانی ماه مبارک رمضان فرصتی دوباره در اختیار ماست برای عذر خواهی در برابر خداوند متعال که یک باردیگر به ما این فرصت را داد تا بتوانیم خود سازی کنیم و در برابر پیشگاه خداوند بتوانیم معذرت خواهی کنیم.

سلیمانی ادامه داد: اگر فرصت پشیمانی و عذر خواهی است و اگر فرصتی است که در برابر پیشگاه پروردگار است همین روزها و شب‌های عزیز است که باید قدر بدانیم.

سلیمانی افزود: این روزه ها است که می‌توانیم برای خودمان اندوخته جمع کنیم تا در روز قیامت در برابر ذات اقدس الهی گردنمان خم نباشد ما برای اخرت خودمان هدیه باید ببریم و ذخیره را برای خود باید داشته باشیم و این ماه عزیز فرصتی است برای این کار.

امام جمعه زاهدان گفت: در شبهای نزول قران قدر ما نوشته میشود در خانه خدا را بکوبیم و صادقانه به در خانه خدا پناه ببریم تا از پروردگار سرنوشت خوب را خداوند طلب کنیم نباید این فرصت را از دست بدهیم ممکن است سال دیگر رمضان باشد ما نباشیم.

سلیمانی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه بیان کرد: امام راحل در پیامی در اواسط ماه مبارک رمضان اخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس اعلام کردند و از عموم مردم مسلمان جهان خواستند تا با برپایی  راهپیمایی برای سرنوشت مردم فلسطین، همبستگی وحقوق مردم مظلوم فلسطین ثابت شود.

سلیمانی افزود: امام(ره) روز قدس روزی است که باید به دشمنان هشدار داد که اگر از فضولی بر ممالک اسلامی دست نکشند روزگار بدی در پیش خواهند داشت.

وی گفت: رهبری معظم انقلاب اسلامی همواره تاکید داشته و دارند که مردم فلسطین باید به سمت زمین های خود برگردند و دست دشمن از این سرزمین کوتاه شود و در صحبت هاس اخیر خودشان همیشه فرمودند که عمر این رژیم جعلی رو به پایان است و این غده سرطانی در حال نابودی است.

وی افزود: مردم مقاوم فلسطین در طی این سالیان همیشه با کمترین سلاح ها امکانات به جنگ با بالاترین سلاح های اسرائیل مبارزه کردند.

سلیمانی افزود: آمریکا دنبال این اندیشه است که در یک کشور دو دولت را به رسمیت بشناسد و امروز عربستان و کشورهای متعهد انها هم همین نظریه را دارند در این نگرش اسرائیلی ها در زمین‌های فلسطین و کرانه باختری شهرک سازی کردند و با سرنوشت این کشور بازی کردند.

وی ادامه داد: مردم فلسطین مسلما نمی‌توانند ببینند که دولت دیگری در کشورشان بخواهد حکومت کند رهبر معظم انقلاب و امام امت همیشه تاکید بر مقاومت مردم فلسطین داشته اند  و بارها شکست رژیم را در برابر این مردم دیده اند آن ها شکست نه دردر برابر دلارها و سلاح‌های امریکا و عربستان بلکه شکست در برابر مقاومت بوده است.

سلیمانی گفت: آنچه که استکبار از آن وحشت دارند جبهه مقاومت است و پشتیبان این جبهه مقاومت امام راحل  و رهبر معظم انقلاب است پشتیبان مقاومت همین مردم انقلابی هستند و سراداران بزرگ اسلام به مثل حاج قاسم سلیمانی.

امروزه اگر عراق و یمن و سوریه در برابر دشمن مقاومت میکنند پشتوانه همین پایگاه مقاومت ایران اسلامی است مردم ما چهل سال در جنگ نابرابر مقاومت کردند مرد و زن در همه صحنه های حاضر شدند تا این سرمایه‌ها بشود جبهه مقاومت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها