دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

پیروزی بر غده سرطانی اسرائیل نزدیک است/ سکوت در مقابله با اسرائیل سکوت در برابر ظلم است

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: به زودی تمامی مسلمانان جهان با مشت های آهنین خود در مقابل غده سرطانی اسرائیل پیروز خواهند شد و عمر این رژیم منحوس به پایان می رسد.
کد خبر: ۲۹۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶ - 08June 2018

پیروزی بر غده سرطانی اسرائیل نزدیک است/سکوت در مقابله با اسرائیل سکوت در برابر ظلم استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، آیت الله محسن اراکی در راهپمیمایی روز قدس در مصلی بیت المقدس اراک با اشاره به موضوع فلسطین اظهار داشت: مسئله فلسطین موضوعی فراتر از مرزهای جغرافیایی است و به عنوان معضلی برای همه جهان اسلام است و سکوت در برابر ظلم و  خیانتی بزرگ محسوب می شود.

وی افزود: سکوت در مقابل جنایات اسرائیل به معنی آن است که به آمریکا، اسرائیل و انگلیس و سایر دشمنان اسلام اجازه ظلم و تجاوز بیشتر داده شود.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی  تصریح کرد:دفاع از فلسطین وظیفه ای ملی، انسانی و دینی است و جامعه یکپارچه مسلمانان باید از عضو به درد آمده فلسطین با همه توان دفاع کند.

آیت الله اراکی با اشاره به اساس این رژیم جعلی مبتنی بر غصب، اشغالگری، کشتار مردم مظلوم و آواره کردن انسان های بی گناه بوده و به همین دلیل دوام نخواهد داشت.

وی ادامه داد: نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری افزود: دولت رسمی و قانونی باید از سه عنصر مرزهای مشخص جغرافیایی، تثبیت حاکمیت و ملت شناخته شده و دارای هویت برخوردار باشد  این درحالی که اسرائیل غاصب هیچکدام از این عناصر را ندارد.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی خاطرنشان کرد: حاکمیت این رژیم غاصب نیز حتی برای یک روز تثبیت نشده و از زمان شکل گیری آن تاکنون مدام با خود و همسایگانش در جنگ بوده است.

آیت الله اراکی مقاومت اسلامی عنصر پیروزی در مقابل با رژیم ناشروع اسرائیل دانست و گفت: حدود 70 سال است که رژیم نامشروع اسرائیل با کمک استکبار جهانی، انگلیس و سایر قدرت های هم پیمان شکل گرفته اما مقاومت اسلامی این قدرت پوشالی را درهم خواهد شکست.

وی افزود: حضور راهپیمایان روزه دار در اجتماع قدس نشان از درک عمیق آنان از بیداری اسلامی و مفاهیم انسانی دارد و شرکت در این آیین گامی ارزشمند به سوی نابودی ظلم و زیاده خواهی جنایتکاران زمان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها