نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی:

خروج ترامپ از برجام ثابت کرد که ایران انقلابی صلح‌طلب است

«علی محمد شاعری» گفت: با خروج ترامپ از برجام به جهانیان ثابت شد که ایران انقلابی صلح‌طلب است و شتاب‌زده عمل نمی‌کند.
کد خبر: ۲۹۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶ - 08June 2018
خروج ترامپ از برجام ثابت کرد که ایران انقلابی صلح‌طلب استبه گزارش دفاع پرس از ساری، «علی‌محمد شاعری» نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه شهرستان بهشهر، اظهار داشت: روز قدس روز مسلمانان و روز آزادگان جهان و زیباترین نامی است که همه آزادگان جهان بر لب جاری می‌سازند و سمبل آزادی‌خواه عصر حاضر است.
 
وی با بیان اینکه قدس شریف، قبله اول مسلمانان جهان در بند رژیم بی‌هویت صهیونیست جهانی است، افزود: صهیونیست یک عده افراد بی‌تاریخ و بی‌هویتی بودند که در سراسر جهان پراکنده بودند که با مدیریت انگلیس خبیث سازماندهی شدند.
 
نماینده مردم بهشهر،‌ نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رژیم جعلی صهیونیست با حمایت انگلیس و آمریکا به ظاهر به رسمیت شناخته شد، بیان کرد: فلسطینی‌ها از همان ابتدا در مقابل این تصمیم نامشروع سازمان ملل ایستادند و مبارزه را شروع کردند چرا که بر این باورند که رژیم صهیونیستی یک رژیم کاملا جعلی و غاصب است و اکنون منفورترین رژیم در سراسر جهان بشمار می‌آید.
 
این مسئول با بیان اینکه اولویت اصلی حضرت امام (ره) مبارزه با شاه و دیکتاتور داخلی بوده است، تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اولویت رهبر کبیر انقلاب مقابله با آمریکا و نابودی اسرائیل بود و برهمین اساس روزی با عنوان روز قدس روز حمایت از مظلوم شکل گرفت.
 
وی افزود: شیوه مبارزه امام (ره) و مردم الگویی برای شکل‌گیری مقاومت در لبنان شد و امروز همه بر علیه اسرائیل در حال مبارزه و مقاومت هستند.
 
شاعری اظهار کرد: رژیم صهیونیستی تا به امروز در تمامی جنگ‌ها شکست خورد و از تمام مواضع خود عقب‌نشینی کرد و به تدریج از حالت تهاجمی به شرایط تدافعی تغییر یافت.
 
نماینده مردم شرق مازندران بابیان اینکه اسرائیل برای رهایی از این وضعیت در تلاش است دو استراتژی را در دستور کار خود قرار بدهد، تصریح کرد: کشورهای مرتجع منطقه با محوریت عربستان و عمارات و... به دنبال به سازش کشاندن دولت‌های اسلامی هستند تا کار مقاومت را یک‌سره کنند.
 
وی بیان کرد: داعش‌سازی و ویران کردن سوریه و حمله به یمن و عراق برای شکستن مقاومت، رسمی کردن صلح میان کشورهای عربی و اسلامی و از بین بردن مقاومت و فلسطین در کنار دولت‌های مزدور است.
 
شاعری با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های جدید در مسیر نجات اسرائیل است،تاکید کرد: هدف اصلی آمریکا، رژیم  صهیونیستی و اروپای جهان‌خوار نجات این رژیم و نابودی مقاومت است و برای رسیدن به این مهم متمرکز شده اند.
 
وی گفت: مسیر مقاومت نه تنها متوقف بلکه هوشمندانه‌تر و مجهزتر از گذشته گسترش می‌یابد و رژیم صهیونیستی نه تنها ترفند جدید موفق خواهد شد بلکه رسوایی دیگری به بار می‌آورد.
 
شاعری با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در 14 خرداد امسال بیان کرد: رهبر انقلاب در سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب مواضع انقلاب و نظام را در خصوص حمایت از مردم فلسطین، مقابله با زیاده‌خواهی آمریکا و رژیم صهیونیستی مشخص کرد.
 
وی به مهم‌ترین رخداد در سال جاری اشاره کرد و افزود: انتقال سفارت آمریکا به رژیم صهیونیستی و خروج یک جانبه و بی‌شرمانه آمریکا از معاهده برجام مهم‌ترین رخداد در سال جاری بود و خروج آمریکا از برجام نشان داد که آمریکا به هیچکدام از معاهدات خود پایبند نیست و به دنبال زیاده‌خواهی و سلطه بر جهان است.
 
نماینده مردم شرق مازندران با تاکید بر اینکه آمریکا شیطان بزرگ است، گفت: دولت آمریکا خود را ارباب دنیا می‌داند و خوی استکباری دارد و در راس نظام سلطه است.
 
وی در پایان گفت: آمریکا گمان می‌کرد که می‌تواند ایران را مدیریت کند و انقلاب ما را تهی کند اما با خروج ترامپ از برجام به جهانیان ثابت شد که ایران انقلابی صلح‌طلب است و شتاب‌زده عمل نمی‌کند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها