مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

اتحاد ملت های مسلمان زمینه ساز پیروزی مردم فلسطین است

حجت الاسلام «یدالله غلامی» با بیان اینکه امروزه استکبار جهانی از اقتدار و ابهت ایران اسلامی هراس دارد، گفت: نابودی اسرائیل و پیروزی مردم فلسطین با اتحاد و همدلی همه ملت‌های مسلمان روی دهد.
کد خبر: ۲۹۴۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰ - 08June 2018
اتحاد ملت های مسلمان زمینه ساز پیروزی مردم فلسطین استبه گزارش دفاع پرس از ساری، حجت‌الاسلام «یدالله غلامی» مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران ظهر امروز در سخنرانی قبل از خطبه آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با فرا رسیدن روز جهانی قدس در مصلای بزرگ شهرستان آمل با بیان اینکه امروزه استکبار جهانی از اقتدار و ابهت ایران اسلامی هراس دارد، اظهار داشت: نابودی اسرائیل و پیروزی مردم فلسطین با اتحاد و همدلی همه ملت‌های مسلمان روی دهد.
 
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا تصریح کرد: قساوت قلب و توحش امروزه توسط قوم یهود به امری طبیعی تبدیل شده است زیرا آنها دل‌شان همانند سنگ و حتی بدتر از آن است و از گذشته کشتن انبیا الهی برای‌شان آسان بود.
 
غلامی با اعلام اینکه پیمان‌شکنی از مهمترین خصلت‌های آنها است، بیان کرد: سرزمین فلسطین تنها یک سرزمین، آب، خاک و موقعیت جغرافیایی نیست بلکه نقطه اوج دنیای اسلام است البته خدا هم می‌خواهد به مسلمانان بفهماند که فلسطین و بیت‌المقدس نقطه اوج آبادانی است.
 
وی با اشاره به بیانات امام راحل مبنی بر اینکه فلسطین پاره تن من است، یادآور شد: نقطه اوج خاورمیانه هم فلسطین و بیت‌المقدس است به همین دلیل آمریکا و دنیای غرب می‌دانند برای تسلط به خاورمیانه باید به فلسطین مسلط شود.
 
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا با اعلام اینکه امروزه فرزندان نامشروع اسرائیل همانند پدران‌شان خوی و خصلت انسان‌کشی و کودک‌کشی دارند و دست به فجایع بزرگ می‌زنند، ادامه داد: آنها معتقدند که یهودیان باید همه دارایی خود را برای از بین بردن دیگر اقوام به کار ببندند و تلاش کنند تا هیچ ملتی پیشرفت نکند و آنها قدرت اول دنیا و منطقه باشند.
 
این مسئول با بیان اینکه اگر از نگاه آنها داشتن انرژی هسته‌ای و بمب اتم برای کشورهای دنیا بد و حرام است چرا فقط می‌خواهند برای خودشان این امکانات را در اختیار داشته باشند، خاطرنشان کرد: اگر انرژی هسته‌ای و در اختیار داشتن علم آن بد است پس نباید یک یا چند قوم به صورت انحصاری از آن بهره گیرند.
 
غلامی تصریح کرد: یکی از راه‌های پیشرفت ملت‌ها دسترسی به علوم انرژی هسته‌ای است که در همه زمینه‌ها همانند پزشکی، کشاورزی، نانو و دیگر علوم پیشرفت و ترقی فراوان می‌آورد.
 
وی با اعلام اینکه استکبارگران در کشورهایی همانند عراق، افغانستان، سوریه، لبنان، یمن و دیگر ملت‌ها دست به درگیری زده و آنها را به جان هم انداختند، یاداور شد: این حرکت از سوی آنها انجام شده تا برای همیشه ملت‌های مسلمان درگیر بوده و یودیان به کار خود بپردازند.
 
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا با اعلام اینکه صهونیست‌ و یهود استکبارگر و انسان‌کش هستند چنانچه آدم‌کشی و کودک‌کشی در خون و جان آنها جای دارد، ادامه داد: آنها برای ما و ملت‌های اسلامی هیچ خیر و نیکی ندارند زیرا همیشه دست به غصب و کشتار می‌زنند.
 
این مسئول با اشاره به اینکه ایران تنها ملتی است که خداوند خوبی‌های فراوان به آن عطا کرده است، ادامه داد: امام امت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با درایت، بصیرت، آگاهی و شناخت برای نجات سرزمین فلسطین در ماه رمضان یک روز را برای حمایت از مظلومان و برائت از ستمگران اعلام کرده تا مظلومیت مظلومان بر همه ملت اثبات شود و در راه دفاع از مظلومان و مبارزه با زورخواهان مسلمانان و دیگر کشورهای آزادی خواه به پا خیزند.
 
غلامی با اعلام اینکه یهودیان با شعار از نیل تا فرات می‌خواستند گفته‌های خود را عملی کنند ولی انقلاب اسلامی جلوی همه زورگویی‌های انها ایستاده است، بیان کرد: انقلاب اسلامی سد بزرگ راه یهود و یهودیان بوده و با پیروزی انقلاب اسلامی استکبار به بن‎بست بزرگی خورده است و با ایجاد جبهه مقاومت به شکست خورد.
 
وی با اشاره به اینکه در جنگ 33 روزه و 22 روزه غزه به برکت انقلاب اسلامی پیروز شده و اقتدار و ابهت یهودیان از بین رفت، خاطرنشان کرد: دنیای استکبار اگر از امکانات و توان خود به بهترین شکل استفاده کند می‌تواند شاهد عدم  ظلم و کشتار در دنیا باشد.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه روز قدس روز حمایت از مظلومان و نابودی ظالمان جهان است، گفت: در همه شهرها در این روز راهپیمایی شده تا اعلام تنفر، بیزاری و نفرت از بدخواهان و استکبار باشد.
 
این مسئول بیان کرد: امام راحل و رهبر انقلاب برای روز قدس هدف را مشخص کردند که مهمترین آن محو اسرائیل است و وعده بزرگان دین روز به روز نزدیک‌تر می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار