امام جمعه گچساران:

حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اراده الهی بود

حجت‌الاسلام «سید امین‌الله حجازی» گفت: حضور مردم در سراسر عالم به حمایت از مردم مظلوم فلسطین یک اراده الهی بود.
کد خبر: ۲۹۴۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸ - 08June 2018

حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اراده الهی بودبه گزارش دفاع پرس از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام «سید امین‌الله حجازی» امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: روز قدس، روز بزرگی برای مسلمانان جهان است.

امام جمعه گچساران افزود: مردمی که در شب گذشته در مراسم شب قدر حضور داشته امروز نیز در راهپیمایی روز قدس با زبان روزه در گرمای تابستان حضور پرشوری داشته‌اند.

وی بیان کرد: امروز مردم کشور ما یک بار دیگر لرزه بر دشمنان انداختند و با حضور خود ثابت کردند که در کنار مردم مظلومان عالم هستند.

حجازی گفت: انسان امروزی باید از یاران بی‌وفای امام علی(ع) و امام حسن(ع) که عقب افتاده بودند و برای پول و منافع دور امام حسن(ع) را خلوت کردند، عبرت بگیرند و باید از گذشته درس بگیریم و در آینده از آن بهره لازم را ببریم.

خطیب جمعه گچساران ابراز کرد: روز قدس یکی از میراث‌های گران‌بها و ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) است.

حجازی ادامه داد: دشمنان اسلام و عقب‌افتادگان امروز مشاهده کردند که مسلمانان جهان یک بار دیگر با وحدت و همدلی مشت محکمی بر دهان آنها زدند.

امام جمعه گچساران افزود: برخی از عقب‌افتاده‌ها در دنیا به دنبال این بودند که مردم دنیا در این راهپیمایی شرکت نکنند اما می‌دانیم که حضور مردم در سراسر عالم به حمایت از مردم مظلوم فلسطین یک اراده الهی بود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: رهبری فرمودند که ام‌القرای جهان اسلام زیر بار ظلم نخواهد رفت.

حجازی ابراز کرد: دشمنان هر چه تلاش کردند با ایجاد گروه تکفیری و داعشی، مردم دنیا، ملت مظلوم فلسطین را فراموش کنند و به دنبال ایجاد خاورمیانه جدید بودند.

امام جمعه گچساران ادامه داد: اما  شاهد بودیم با یک اراده الهی و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، سربازان این سرزمین به میدان آمدند و به دنیا اعلام کردند که داعش عددی نیست و خبری از خاورمیانه جدید نخواهد بود و شاهد بودیم در جنگ 33 روزه اسرائیل شکست را پذیرفت.

وی خاطرنشان کرد: امروز جوانان فلسطین تلاش می‌کنند و هیچ‌گاه عقب‌نشینی نخواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار