امام جمعه خرم آباد:

فعالیت هسته‌ای مهم‌ترین عامل قدرت ملی، سیاسی و بازدارندگی ایران است

آیت‌الله میرعمادی در خطبه های نماز جمعه شهرستان خرم آباد فشار روانی برای تضعیف نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی را از محورهای مهم دشمن عنوانکرد و گفت: دشمن به‌دنبال از بین بردن دستاوردهای نظام است، امروز فعالیت هسته‌ای به‌عنوان مهم‌ترین عامل قدرت ملی، سیاسی و بازدارندگی ایران مطرح است.
کد خبر: ۲۹۴۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵ - 08June 2018

فعالیت هسته‌ای مهم‌ترین عامل قدرت ملی، سیاسی و بازدارندگی ایرانبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه در پایان روزهای نورانی ماه مبارک رمضان هستیم، اظهار داشت: با پایان یافتن این ماه ننگ و سیاهی بر چهره کسانی باقی می‌ماند که عمداً روزه‌خواری کردند.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به مناسبت امروز مبنی بر روز قدس آن را یادگار حیات‌بخش امام راحل دانست و افزود: امسال روز قدس به جهاتی از ویژگی‌های خاصی برخوردار است.

وی ادامه داد: امسال اولین سالی است که سرزمین‌های فلسطین، سوریه و عراق از لوث داعش پاک‌سازی شده‌اند، داعشی که سپر امنیتی رژیم صهیونیست بود امروز در این سرزمین‌ها حضوری ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس شریف، بیان داشت: این اقدام دهن‌کجی به ملت‌های مسلمان بوده است، آمریکا با این عمل به‌دنبال اجرای طرح معامله قرن است، معامله‌ای که به‌دنبال محو قدس شریف از آثار اسلامی است.

امام‌جمعه خرم‌آباد راهپیمایی امروز ملت‌های مسلمان را بیان‌کننده این دانست که آنکه محو شدنی و نابودشدنی بوده قطعاً آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست و نه سرزمین قدس است، گفت: امسال مردم ایران چهلمین حضور خود در راهپیمایی استکبارستیز روز قدس باشکوه هرچه تمام رقم زدند.

وی تصریح کرد: نخستین اثر ارزشمند حضور ملت‌های مسلمان در راهپیمایی روز قدس، پایان شکست‌ناپذیری صهیونیست است، روزی رژیم اشغالگر قدس خود را قدرت برتر منطقه می‌دانست اما امروز ثابت شد که اسرائیل تار عنکبوتی بیش نیست.

آیت‌الله میرعمادی دومین اثر حضور در راهپیمایی را برملا شدن چهره واقعی نفاق حاکمان عرب عنوان و خاطرنشان کرد: امروز شاهد این هستیم که حاکمان عربی قدم‌به‌قدم با اسرائیل حرکت می‌کنند.

امام‌جمعه خرم‌آباد شکست طرح سازش و ناکارآمدی جریان سازش را دیگر اثر ارزشمند راهپیمایی ملت‌های مسلمان در روز قدس برشمرد و گفت: امروز ثابت شد که طرح سازش کارآمدی نداشته و پیروزی با مقاومت اسلامی است.

آیت‌الله میرعمادی اظهار داشت: تسریع در فرآیند اضمحلال و نابودی رژیم صهیونیستی دیگر اثر برجسته این راهپیمایی‌ها است، امروز تمام دنیا به سخن حکیمانه مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید رسیده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان وحدت، آگاهی، بیداری، ایستادگی و مقاومت را تنها راه‌حل امت اسلامی در برابر  رژیم اشغالگر قدس دانست و یادآور شد: امروز ملت‌های مسلمان ایران و لرستان به ندای رهبر خویش لبیک گفته با وحدت و شکوه بالا در صحنه حضور یافتند.

وی به مناسبت روز یکشنبه پیش‌رو و شهادت آیت‌الله سعیدی در زندان رژیم پهلوی اشاره کرد و افزود: این مبارز عالم و انقلابی سخت‌ترین شکنجه‌ها را در زندان پهلوی متحمل شد و سرانجام به شهادت رسید.

امام‌جمعه خرم‌آباد ادامه داد: مناسبت پیش‌روی دیگر سالروز فرمان عزل بنی‌صدر از فرماندهی کل‌قوا از سوی امام راحل است که رزمندگان با شنیدن این فرمان روحیه مضاعفی یافته و با عملیات‌های مجاهدانه خود ایران را از چنگال صدامیان آزاد کردند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان به دیگر مناسبت هفته پیش‌رو مبنی بر سالروز تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی اشاره و تصریح کرد: متأسفانه این ستاد امروز آنچه را که مدنظر مقام معظم رهبری بوده اجرایی نکرده است، از این‌رو بایستی این ستاد بیشتر تلاش کرده و منویات رهبر انقلاب را اجرایی کند.

آیت‌الله میرعمادی در بخش دیگری از خطبه‌ها به سخنان حکیمانه و مدبرانه رهبر معظّم انقلاب در بیست‌ونهمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: این سخنان که نشان از هوشمندی و رهبری عالمانه مقام معظم رهبری داشته نیاز به دقت و تحلیل بیشتری دارد.

امام‌جمعه خرم‌آباد مهم‌ترین بعد بصیرت را دشمن‌شناسی دانست و گفت: یکی از مهم‌ترین محورهای بصیرت سیاسی و اجتماعی آگاهی از برنامه‌ها و نقشه‌های دشمن است.

وی با ابراز اینکه رهبر معظّم انقلاب با تبیین سه محور برنامه‌های دشمن را مشخص کرد، افزود: محور اول دشمن فشار اقتصادی است، شدت بخشیدن به تحریم‌های اقتصادی محور نخست آمریکا بوده و هدف از این کار عقب‌نشینی و پشیمان کردن ملت ایران اسلامی از اهداف و آرمان‌های انقلاب بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان یادآور شد: برخی‌ها در داخل کشور از روی آگاهی و یا ندانستن جملات دشمن را تکرار می‌کنند، درست است که مشکلات اقتصادی وجود دارد اما باید مواظب بود که در میدان دشمن بازی نکرد.

آیت‌الله میرعمادی فشار روانی برای تضعیف نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی را دیگر محور دشمن عنوان و تصریح کرد: دشمن به‌دنبال از بین بردن دستاوردهای نظام است، امروز فعالیت هسته‌ای به‌عنوان مهم‌ترین عامل قدرت ملی، سیاسی و بازدارندگی ایران مطرح است.

امام‌جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: توان موشکی ایران دستاورد جوانان این سرزمین و حاصل خون شهیدان است که بایستی حفظ شود، مسئله دیگر حضور ایران در منطقه به‌منظور حمایت از مردم مظلوم دنیا است، دنیا بداند هر کجا که بحث دفاع از مسلمانان و ملت‌های مظلوم باشد، هر کجا که نیاز به مبارزه با تروریست باشد ایران در آن‌جا حضور خواهد یافت.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان محور سوم دشمن را فشار عملی و آشوب‌سازی عنوان و خاطرنشان کرد: دشمن به‌دنبال بهانه است و هر بهانه‌ای که در داخل کشور پیدا کرده می‌خواهد از آن در راستای آشوب و تفرقه استفاده نماید.

وی تفرقه را سم مهلکی برای از بین بردن وحدت عنوان کرد و گفت: دشمن به‌دنبال از بین بردن انسجام ملت ایران است و لذا بایستی این انسجام را روزبه‌روز در خود تقویت کنیم.

امام‌جمعه خرم‌آباد ادامه داد: صدور فرمان عزت‌بخش مقام معظم رهبری برای بازگشت به غرور ملی هسته‌ای نکته مهم دیگری بود که اعتمادبه‌نفس و عزت ملی را در میان مردم زنده کرد.

آیت‌الله میرعمادی با بیان اینکه اروپایی‌ها به‌دنبال ادامه‌یافتن تحریم‌های ایران بودند، افزود: این فرمان عزت‌بخش مقام معظم رهبری جهت مذاکرات با اروپا را تغییر داد و اروپایی‌ها متوجه شدند باید تصمیم جدی در رابطه با برجام بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه اظهار داشت: امروز خدا را شاکریم که رهبری آگاه، بابصیرت و شجاع داریم که مسیر انقلاب را مشخص می‌کند، خطاب به مقام معظم رهبری عرض می‌کنیم که رهبرا مردم ولایت‌مدار لرستان برای تحقق اهداف و منویات شما تا آخرین قطره خون ایستادند و پا در رکاب شما باقی خواهند ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار