معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

برای پیشرفت راهی جز از بین بردن استکبار و اسرائیل نداریم

سردار «محمدرضا نقدی» گفت: اگر بخواهیم حرکت بلند و رو به جلویی داشته باشیم راهی نداریم جز اینکه استکبار و اسرائیل از بین بروند.
کد خبر: ۲۹۴۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲ - 08June 2018

برای پیشرفت راهی جز از بین بردن استکبار و اسرائیل نداریمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، سردار «محمدرضا نقدی» در مراسم راهپیمایی روز قدس در بیرجند اظهار داشت: یک انسان مومن نمی تواند در خانه بنشیند و جنایات اسرائیل را ببیند و راهپیمایی تنها کاری نیست که می کنیم انتظار است کارهای بزرگتری بکنیم.

وی افزود: ما خودمان را پیرو علی می دانیم که بعد از ضربت خوردن وصیتی می نویسند و در آن می فرماید یار ستمدیده و دشمن ستمگر باشید.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آیا کسی می تواند شیعه امیرالمومنین باشد و بی طرف باشد گفت: مبارزه با طاغوت شرط قبولی ایمان است.

نقدی با اشار به آیاتی از سوره بقره گفت: کسی که به دنبال پیمان ناگسستنی با خداست باید مبارزه با طاغوت را پیشه کند.

شکر نعمت خدا کمک به جبهه مقاومت است

وی نتیجه ترک جهاد را التماس به سرباز دشمن دانست و افزود: حتی اگر کسی مسلمان نباشد نمی تواند بی تفاوت باشد چرا که اگر دردت نمی آید که نوزادها را سر می برند به آدمیت و انسانیت خودت باید شک کنی.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه روزی ما تنها زیر چکمه های آمریکا بودیم مبارزه می کردیم تا استقلال پیدا کردیم، گفت: آن روز چیزی نداشتیم تا خدا همه چیز به ما داد و ما را به برترین کشورهای دنیا تبدیل کرد و امروز شکر این نعمت کمک به مقامت است.

نقدی امریکا را در راس مخالفین کمک به جبهه مقاومت دانست و گفت: رئیس جمهور آمریکا اگر می تواند گرفتاری خودش را رفع کند چرا دلش به گرفتاری مردم ما می سوزد.

وی یادآور شد: آمریکا در حالی پایگاههای نظامی در کشورهای دیگر زده است که از همه طرف به اقیانوس ختم می شود و از نظر امنیت مشکل چندانی نخواهد داشت.

6 میلیون کارتن خواب و 40 میلیون فقیر در آمریکا وجود دارد

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه 50 درصد کل هزینه جنگی دنیا مربوط به آمریکاست، گفت: در آمریکا 40 میلیون نفر در فقر مطلق هستند و 6 میلیون کارتن خواب وجود دارد.

نقدی اضافه کرد: درحالی که خودش هزینه های نظامی بالایی دارد و فقرای زیادی دارد به ما می گوید در این راه هزینه نکنیم و صبح تا شب در شبکه های اجتماعی و ماهواره این موضوع را تبلیغ می کنند.

وی متذکر شد: امروز درحالی ملت ایران با اختیار و تصمیم خودش برای دفاع از مظلوم حاضر می شود که شما برای سرکوبی مظلومان حاضر می شوید.

همکاری حکومت پهلوی در کشتار ویتنام

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در ویتنام رژیم پهلوی 34 فروند جنگنده و نیروی زیادی برای کشتن 5 میلیون ویتنامی فرستاد و با همکاری امریکا جنایتی انجام دادند.

نقدی افزود: مادر شاه در خاطرات خود می گوید شاه درد و دل می کرد که بدون اختیار و اجازه من هواپیماهای ما را در ویتنام برده اند.

وی بیان داشت: این ننگ برای ما است که هواپیمای اف-5 ایرانی را در موزه جنگ ویتنام برای شرکت کنندگان در کشتار مردم مظلوم ویتنام به نمایش می گذارند.

خوش خدمتی شاه به مستشاران آمریکایی

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در دوران پهلوی حقوق مستشاران آمریکایی در ایران 17 میلیارد و حقوق نیروهای نظامی ایران 14 میلیارد تومان بوده است، گفت: از حقوق ملت به کسانی می دادند که به ملت ظلم و ستم کنند.

نقدی با اشاره به اینکه آمریکا در سال 2018، سه و دو دهم میلیارد دلار برای براندازی جمهوری اسلامی ایران قرار داده است، گفت: چرا این پول را صرف فقرای امریکا نمی کنند؟

وی درخصوص انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس گفت: رهبری فرمود اینکه آنها سفارت خود را به بیت المقدس بردند نشان از ضعف آنها است نه قدرتشان.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص ادامه حیات رژیم منحوس اسرائیل گفت: آنها گفتند با امضای برجام تا 25 سال امنیت اسرائیل تامین شده است، اما آقا گفتند شما 25 سال آینده را نخواهید دید.

نقدی با بیان اینکه بیخود به اسرائیل امید ندهیم گفت: جمله ای که آقا گفتند این است که انشاالله به زودی در قدس نماز خواهیم خواند.

ملت هر شعاری که داده است به تحقق رسیده است

وی بیان داشت: آنها می گویند شعار مرگ بر آمریکا در ایران کمرنگ شده است اما بدانند که این ملت هر شعاری که داده است به تحقق رسیده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: همانطور که مرگ بر صدام، مرگ بر منافق و مرگ بر شاه محقق شده است یقین بدانند مرگ آمریکا و اسرائیل هم محقق خواهد شد.

نقدی با بیان اینکه این عزتی که داریم نصرت الهی است و شرق و غرب را به زانو درآورده و باید قدر دانست و شکرگذار بود، گفت: متاسفانه توطئه های علیه انقلاب شدت پیدا کرده است.

وی افزود: شبکه های ماهواره ای و اجتماعی تبلیغات منفی زیادی دارند، مواد  مخدر با قیمت ارزان وارد کشور می کنند، امنیت کشور را با تجهیز داعش و گروه های تروریستی به خطر می اندازند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: آنها با توطئه های خود می خواهند ملت پیروز نشوند و به اهداف خود نرسند هر چند که همیشه شکست خورده اند.

برای پیشرفت راهی جز ازبین بردن استکبار و اسرائیل نداریم

نقدی بیان داشت: اگر بخواهیم حرکت بلند و روبه جلویی داشته باشیم راهی نداریم جز اینکه استکبار و اسرائیل ازبین بروند.

وی با اشاره به اینکه از نمایندگان مجلس می خواهیم بیدار باشند، مبادا اسناد استکباری را امضا کنند، یادآور شد: در برجام امتیازاتی دادیم و حرف رهبری که قرار بود در مقابل هر امتیاز امتیازی بگیریم و همچنین شروط آقا را رعایت نکردیم و پاسخش را هم دیدیم که دشمن جریح تر شد و نه تنها تحریم ها را شدیدتر کردند بلکه به پول های ما نیز دستبرد زدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: این جرأت دشمن زمانی ایجاد شد که زیر پرچم آمریکا و با آنها عکس گرفتیم.

نقدی ابراز امیدواری کرد: اینکه ولی امر مسلمین می گوید انشاالله در قدس نماز خواهیم خواند وعده یک انسان عادی نیست و شرطش استقامت و پای کار بودن ملت است.

وی خاطرنشان کرد: حضور در مقاومت ها تکلیف هر روز ما است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها