حضور باشکوه‌تر-39/ سردار رحیمی:

مسئولین باید در جنگ اقتصادی تلاش مضاعف کنند

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه دشمنان اصل نظام را نشانه گرفته‌اند، گفت: ما در جنگ اقتصادی و تبلیغاتی هستیم، از این مدیران و مسئولین باید در این جنگ تلاش مضاعفی کنند.
کد خبر: ۲۹۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰ - 08June 2018

مسئولین باید در جنگ اقتصادی تلاش مضاعف کنندسردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با حضور در راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس اظهار داشت: هر زمان تبلیغات و زورگویی‌های دشمنان و استکبار جهانی علیه ایران بیشتر شد، مردم با حضورشان در مناسبت‌های مختلف پاسخ کوبنده‌ای دادند. طی ماه‌های گذشته تحرکات استکبار بیشتر شده است و امروز می‌بینیم که ملت ایران با زبان روزه و در گرما آگاهانه به راهپیمایی روز قدس آمده‌اند.

وی افزود: مردم نجیب ایران حدود ۴۰ سال با امام و رهبری همراه هستند و هر زمان نیاز بوده به میدان آمدند تا با حضورشان در مقابل زیاده خواهی‌ها و زورگویی‌های دشمن بایستند.

سردار رحیمی با بیان اینکه دشمن به دنبال خدشه‌دار کردن انسجام و وحدت ایران است، گفت: دشمنان درصدد تغییر فکر و اندیشه مردم است، اما ملت ایران به خوبی توطئه‌های دشمن را می‌شناسند و آن را خنثی می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان اصل نظام را نشانه گرفته‌اند، عنوان کرد: ما در جنگ اقتصادی و تبلیغاتی هستیم، از این مدیران و مسئولین باید در این جنگ تلاش مضاعفی کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار