حضور باشکوه‌تر-40/ فرهادی:

حمایت از کالای ایرانی پاسخ محکم به خروج آمریکا از برجام است

یکی از حاضران در راهپیمایی روز قدس گفت: تنها ما میتوانیم با ساختن و تولید کالای ایرانی با کیفیت، به دنیا اثبات کنیم که پس از لغو برجام ضرری نکردیم.
کد خبر: ۲۹۴۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸ - 08June 2018

حمایت از کالای ایرانی پاسخ محکم به خروج آمریکا از برجام استرضا فرهادی یکی از حاضران در راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، اظهار داشت: یکی از مسائلی که مانع ایجاد جنگ تا به امروز در ایران شده، با وجود تمامی تهدیداتی که این سال‌ها اسرائیل و امریکا داشته، اتحاد مردم و فعالیت‌های مثمرثمر جبهه‌های مقاومت است.

وی افزود: هدف دشمن نه تنها از بین بردن نظام جمهوری اسلامی بله نابودی اسلام است. دشمنان در اکثر کشور‌های شیعه نشین جنگ بر پا کرده‌اند تا به اهداف شیطانی خود برسند.

فرهادی عنوان کرد: مسئله مهمی که الان برای ایران می‌تواند امنیت رو ایجاد کند، حمایت بیش از پیش از جبهه‌های مقاومت نه تنها فلسطین، بلکه باقی کشور‌ها از جمله سوریه و عراق و لبنان و ... هست. البته این موضوع در گروی قدرتمند شدن ایران در تسلیحات دفاعی و نظامی است.

وی با تشکر از فعالیت‌های دلیرانه نیروی انتظامی و مرزبان‌های کشور گفت: در روز‌هایی که ما در امنیت به سر می‌بردیم شاهد شهادت مرزبان‌ها و نیرو‌های ناجا هستیم، این خون‌ها بیمه کننده امنیت کشور است.

فرهادی با اشاره به بیانات اخیر رهبری در خصوص ادامه فعالیت‌های هسته‌ای گفت: با خروج آمریکا از برجام بار دیگر هم بدعهدی‌های آمریکا و پیش بینی مقام معظم رهبری در این باره ثابت شد. این باعث خوشحالی است که صحبت‌های رهبر ما در جهان تاثیرگذار است. زمان آن فرا رسیده که مسئولین کمی آگاهانه‌تر با مسائل و دشمنان نظام روبرو شوند. مردم نیز باید در زمان تحریم‌ها همچون ۴۰ سال گذشته مقاوم باشند تا بار دیگر پیروز میدان باشیم.

وی تصریح کرد: ایران استعمار‌های دوره قبل از انقلاب، هیچوقت زور را دیگر نپذیرفته و نخواهد پذیرفت. ما تا چند سال قبل که برجامی وجود نداشت چطور زندگی می‌کردیم؟ حتی در شرایطی که ما برجام رو داشتیم، مگر برای شهروند ایرانی اتفاق خاصی افتاد؟ به نظر میرسد این شرایط از قبل و بعد از برجام، تغییری در زندگی عام مردم نداشت. تنها ما میتوانیم با ساختن و تولید کالای ایرانی با کیفیت، به دنیا اثبات کنیم که ما پس از لغو برجام ضرری نکردیم.

انتهای پیام/ ۱۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار