سردار فدوی:

شهید فریدونی راه 40 ساله را یک شبه طی کرد

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید فریدونی دلش طاقت نیاورد تا سیر طولانی پاسداری را طی کند و خیلی زود به مقصد نهایی‌اش رسید.
کد خبر: ۲۹۴۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴ - 09June 2018

شهید فریدونی ره 40 ساله را یک شبه طی کردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه وداع با پیکر شهید مدافع حرم «محمد مهدی فریدونی» که روز چهارشنبه 16 خردادماه در معراج الشهدای تهران برگزار شد اظهار داشت: شهید فریدونی از نیروهای جدید ما بود که دوره اول پاسداری را می گذراند تا در نیروی دریایی آماده خدمت شود. به نظر می رسد دلش طاقت نداشت این سیر طولانی را طی کند به همین لحاظ قبل از اینکه دوره اش را شروع کند به مقصد نهایی اش رسید.

وی افزود: پاسداری سیری را در انقلاب اسلامی داشته است اما برخی با دل خودشان یک شبه این سیر را طی کردند و به مقصد رسیدند. این مسیر انقلاب اسلامی، مسیر اسلام و مسیر پاسداری از انقلاب اسلامی است، مسیری است که فوز نهایی برای همه آرزومندان و دلدادگان راه شهادت را به ارمغان می آورد و تا زمانی که به قول امام خمینی (ره) این انقلاب به صاحب اصلی اش حضرت صاحب الزمان (عج) برساند این مسیر ادامه دارد.

سردار فدوی ضرورت دفاع در جبهه مقاومت را همچون نفس کشیدن دانست و افزود: روند اسلام و انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته این بوده است که در مقابل زور و زورگویی دست از مبارزه برندارد. در برابر مظلوم و طلب کمک از دیگر مظلومان ساکت ننشسته است و خدا را شکر که در طول 40 سال انقلاب اسلامی در این خصوص و در همه عرصه ها سرفراز و در اوج بوده ایم. امروز نیز به برکت انقلاب اسلامی و به برکت شهدا از همه زمان های دیگر بیشتر در اوج هستیم.

شهید محمد مهدی فریدونی متولد سال 66 و هفتمین شهید شهر فسای شیراز است که 13 خردادماه بر اثر اصابت خمپاره در البوکمال سوریه با زبان روزه به شهادت رسید. پیکر او پس از مراسم وداع در تهران برای تشییع و خاکسپاری به زادگاهش منتقل می‌شود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها