همرزم شهید فریدونی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

تلاش شهید فریدونی زبانزد همرزمانش بود

همرزم شهید محمدمهدی فریدونی گفت: از مهدی آنچه در این 2 سال دیدیم، روحیه جهد و تلاش بیش از حد وی بود.
کد خبر: ۲۹۴۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱ - 09June 2018

جهد و تلاش شهید تیموری زبانزد همرزمانش بودهمرزم شهید محمد مهدی فریدونی در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، با اشاره به هدف همه مدافعان حرم به ویژه شهید فریدونی برای رفتن به سوریه اظهار داشت: محمد مهدی جز برای دفاع  از حرم عمه سادات به سوریه نرفت. هیچ یک از مدافعان حرم به غیر از این منظور به سوریه نمی روند.

وی در خصوص ویژگی های شهید فریدونی گفت: از مهدی آنچه در این 2 سال دیدیم روحیه جهد و تلاش بیش از حدش بود. زمانی که در حال آموزش بودیم و بچه ها آسیب می دیدند یا خسته می شدند ایشان به کمک دوستان می رفت و کمک می کرد.

این همرزم شهید تصریح کرد: در گردان هر کاری بود انجام می داد و برایش فرقی نمی کرد. مناعت طبع بالایی داشت و این روحیه و میلش برای رفتن به سوریه باعث شد زمانی که نیروها ثبت نام کردند از جمله کسانی باشد که انتخاب شود.

وی بیان کرد: این شهادت ما را متعجب نمی کند. گریه ای که دوستانش در فراغش می کنند برای جا ماندن از رفیقشان است وگرنه مهدی راه درست را انتخاب کرد و به آنچه می خواست رسید همه باید به راهی که او رفت غبطه بخورند.

همرزم دیگر شهید بیان کرد: شهید فریدونی در عین سادگی بسیار پرکار و فعال بود و هدفش برای رفتن به سوریه رضایت دل حضرت آقا بود.

شهید محمد مهدی فریدونی متولد سال 66 و هفتمین شهید شهر فسای شیراز است که 13 خردادماه بر اثر اصابت خمپاره در البوکمال سوریه با زبان روزه به شهادت رسید. پیکر او پس از مراسم وداع در تهران برای تشییع و خاکسپاری به زادگاهش منتقل می‌شود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها