سردار نقدی از طرح «خودروی اکران سیار» بازدید کرد

سردار «محمدرضا نقدی» ضمن اعلام حمایت معنوی از طرح «خودروی اکران سیار» خطاب به دست‌اندرکاران این طرح گفت: شما نباید خسته شوید و باید تلاش‌تان را برای تکمیل طرح‌تان انجام دهید.
کد خبر: ۲۹۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ - 09June 2018

سردار نقدی از طرح «خودروی اکران سیار» بازدید کردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، سردار «محمدرضا نقدی» معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از طرح «خودروی اکران سیار» در بیرجند بازدید کرد.

وی با ابراز خرسندی از انجام این پروژه فرهنگی، اظهار داشت: کار انقلابی نباید منتظر بودجه و مصوبه باشد و همیشه باید کار را شروع کنید تا خدا برساند و بدانید که خدا «یرزقه من حیث لا یحتسب» است و از جایی که فکرش را نکنید، می‌رساند.

سردار نقدی ضمن اعلام حمایت معنوی از این طرح تصریح کرد: شما نباید خسته شوید و باید تلاش‌تان را برای تکمیل طرح‌تان انجام دهید.

وی تاکید کرد: وقتی کاری با نیت خالصانه انجام می‌شود، خداوند به آن برکت می‌دهد و کار با رشد مضاعفی جلو می‌رود.

«موسوی زاهد» مسئول گروه فرهنگی رسانه‌ای شهید ابراهیم هادی نیز در این بازدید، با اشاره به این‌که این طرح از 6 ماه قبل آغاز شده است، اظهار داشت: گروه متشکل از مجموعه‌ای از جوانان است که دغدغه‌های فرهنگی دارند و برای آرمان‌هایی که دارند دور هم جمع شده‌اند.

وی با اشاره به هزینه‌های سنگین این طرح گفت: با توجه به هزینه‌های بالایی که این‌گونه طرح‌های فرهنگی دارند، کمک‌هایی را از برخی نهادها و خیرین دریافت کرده‌ایم.

مسئول گروه فرهنگی رسانه‌ای شهید هادی افزود: خودروی این طرح و همچنین برخی اقلام همچون ویدئو پروژکتور از سپاه خراسان جنوبی به‌صورت امانت و نیز سیستم صوتی مورد استفاده این طرح نیز از یکی از هیئت‌های مذهبی سطح شهر گرفته شده است.

موسوی‌زاهد گفت: گروه ما هزینه ها و وقت زیادی از خودشان صرف کرده اند که البته با نیت خیرخواهانه بوده است.

بیان داشت: برای بالابردن کیفیت، نیازمند منابع مالی هستیم تا بتوانیم یک کار فرهنگی تمیز، همان‌طور که مدنظر رهبری عزیز است ارائه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: گروه شهید هادی به دنبال رفع محرومیت‌های فرهنگی از طریق کارهای رسانه‌ای و تبلیغاتی است که برنامه‌های زیادی برای ادامه و تقویت کار داریم.

خودروی اکران سیار برای پخش فیلم‌ها، نماهنگ‌ها و کلیپ‌هایی با موضوعات سبک زندگی اسلامی - ایرانی است که با شعار «فیلم‌ها به دیدن شما می‌‌آیند، هرکجا که جمع‌تان جمع است»، در پارک‌ها و محل‌هایی که تجمعات انسانی صورت می‌گیرد، به نمایش و اکران فیلم‌ها می‌پردازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها