حجت‌الاسلام فخری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

برخورداری از روحیه انقلابی و بصیرت از ارکان پاسداری در سپاه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ستاد فرماندهی کل سپاه گفت: آنچه یک پاسدار باید به عنوان ارکان پاسداری لحاظ کند، تقویت بنیه ایمانی و معنوی، داشتن بصیرت دینی و سیاسی و برخورداری از روحیه جهادی و انقلابی و ولایتمداری است.
کد خبر: ۲۹۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ - 09June 2018
داشتن روحیه جهادی و انقلابی و ولایتمداری از ارکان پاسداری در سپاه استحجت الاسلام والمسلمین «عبدالله فخری» مسئول نمایندگی ولی فقیه در ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، درباره فعالیت‌هایی که این بخش در ماه مبارک رمضان انجام می‌دهد، اظهار داشت: برنامه‌های تربیتی، قرآنی، اخلاقی و فقهی متنوعی در سطوح مختلف در ستاد فرماندهی کل سپاه و رده‌های تابعه در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود که از آن جمله می‌توان به برپایی کلاس‌های «نور مبین» اشاره کرد.
 
وی با بیان اینکه موضوعاتی همچون ویژگی‌های مومنین در قرآن کریم، تولی و تبری، جهاد کبیر و استکبارستیزی در کلاس‌های نور مبین تدریس می‌شود، عنوان کرد: پیش‌بینی شده است تا پایان ماه مبارک رمضان 52 کلاس «نور مبین» در رده‌های تابعه ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شود.
 
حجت الاسلام فخری برپایی 40 محفل انس با قرآن کریم را از دیگر برنامه‌های این ماه در ستاد فرماندهی کل سپاه برشمرد و ادامه داد: برگزاری مسابقات کتابخوانی احکام از استفتائات مقام معظم رهبری و آیین روزه‌داری، قرائت روزانه یک صفحه از قرآن کریم در بین نماز ظهر و عصر، استفاده از 71 روحانی برای اجرای برنامه‌های این ماه و انجام مشاوره‌های فقهی و شرعی بخش دیگری از برنامه‌های در حال اجرای ویژه ماه مبارک رمضان است.
 
وی تصریح کرد: آنچه یک پاسدار باید به عنوان ارکان پاسداری آن‌ها را لحاظ کند، تقویت بنیه ایمانی و معنوی، داشتن بصیرت دینی و سیاسی، برخورداری از روحیه جهادی و انقلابی و ولایتمداری است.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ستاد فرماندهی کل سپاه همچنین گفت: اگر می‌گوییم ابزار‌ها و تجهیزات نظامی و اشراف‌های اطلاعاتی، سپاه را مقتدر می‌کند، باید در کنار آن اذعان کرد عامل اصلی افزایش اقتدار سپاه معنویت و ایمان است؛ به عبارت دیگر آنچه باعث شده تا دشمن بر سر توانمندی‌های موشکی کشورمان ادعا‌هایی را مطرح کند، به دلیل ترس آن‌ها از اقتدار ایمان و معنویت نیرو‌های مسلح کشورمان است.

انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها