قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی از حضور مردم تبریز در راهپیمایی روز قدس

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی در پیامی مشترک از حضور مردم تبریز در راهپیمایی روز قدس قدردانی کردند.
کد خبر: ۲۹۴۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ - 09June 2018

قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی از حضور مردم تبریز در راهپیمایی روز قدسبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه در استان و «مجید خدابخش» استاندار آذربایجان شرقی در پیامی مشترک از حضور مردم تبریز در راهپیمایی روز قدس قدردانی کردند.

در این پیام آمده است: بار دیگر جلوه‌هایی ماندگار از هوشمندی، بصیرت و همبستگی شما مردم متدین و همیشه در صحنه آذربایجان شرقی در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و با حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی روز قدس متجلی شد.

آفرین بر شما مردم قدرشناس و غیرتمند استان که همنوا با ملت بزرگ ایران اسلامی و همگام با مسلمانان جهان و با شور و شعور انقلابی در حمایت همه جانبه از مقاومت اسلامی فلسطین و آزادی قدس شریف و در لبیک به آرمان‌های امام راحل و در پیروی از منویات مقام معظم رهبری به صحنه آمدید و توطئه‌های دشمنان جمهوری اسلامی را نقش بر آب کردید.

اینجانبان ضمن تشکر و قدردانی از عموم مردان و زنان انقلابی استان که با زبان روزه و قلوبی سرشار از عطر روح بخش قرآن در این ماه عزیز با وحدت و همدلی، عظمت و سربلندی نظام اسلامی را بیمه کردید، از درگاه خداوند منان می خواهیم توفیق خدمتگزاری به چنین مردم بزرگواری را به همه ما عنایت فرماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها