فرمانده سپاه بیجار:

یادواره‌های شهدا باید موجب پیوند نسل گذشته و آینده شود

«سعید شعبانی» هدف از برگزاری یادواره شهدا را برقراری ارتباط بین نسل گذشته و نسل‌های آینده برشمرد و با تاکید بر این‌که ایثارگران شهدای زنده دوران دفاع مقدس هستند، گفت: رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس باید توسط این عزیزان به جوانان منتقل شود.
کد خبر: ۲۹۴۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ - 09June 2018

برگزاری یادواره شهدا باید موجب پیوند نسل گذشته و نسل آینده شودبه گزارش دفاع پرس از کردستان، «سعید شعبانی» فرمانده سپاه بیجار در یادواره شهدای منطقه «نجف آباد» و کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان که با حضور اهالی دهستان «نجف آباد» برگزار شد، با بیان این‌که شهدا هیچ نیازی به برگزاری یادواره ندارند و نزد خداوند متعال رزق و روزی خود را می‌خورند، اظهار داشت: بیش از هر چیزی خود ما هستیم که برای گم نکردن راه به این یادواره‌ها احتیاج داریم.

وی هدف از برگزاری یادواره شهدا را برقراری ارتباط بین نسل گذشته و نسل‌های آینده اعلام کرد و با تاکید بر این‌که ایثارگران شهدای زنده دوران دفاع مقدس هستند، افزود: رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس باید توسط این عزیزان به جوانان منتقل شود.

فداکاری شهدا موجب بیمه شدن انقلاب در برابر دشمنان شد

شعبانی با تأکید بر این‌که دوران دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام نشدنی برای ایران اسلامی است، بیان داشت: فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدا و خانواده شهدا موجب بیمه شدن انقلاب در برابر دسیسه‌های مختلف دشمنان شده است.

فرمانده سپاه بیجار با بیان این‌که راه تحقق شعار «مرگ‌بر آمریکا» خدمت به مردم است، اظهار داشت: پایبندی با ارزش‌های انقلابی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مطیع ولایت بودن، از فاکتور‌های پایداری انقلاب اسلامی در این عصر است.

شعبانی با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای سست کردن اعتقادات جوانان و گرفتن روحیه خودباوری از آن‌ها، اعلام کرد: یکی از مهم‌ترین راه‌های مبارزه با شبیخون فرهنگی دشمنان، نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین وصایای شهدا تأسی به ولایت فقیه و حرکت در مسیر رهبری برای جلوگیری از گزند دشمنان است.

فرمانده سپاه بیجار با بیان این‌که هر منطقه در استان کردستان یادمان یک شهید است، گفت: منطقه نجف‌آباد بیجار با تقدیم ۴۰ شهید، وفاداری خود را به ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی ابراز داشته است.

وی تصریح کرد: وحدت و همدلی بین برادران اهل تسنن و تشیع در این منطقه زبان‌زد عام و خاص است که موجب یأس دشمنان شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار