سردار بنی اسدی‌فر خبر داد؛

شهادت یک مامور انتظامی در درگیری با سوداگران مرگ در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از درگیری شامگاه جمعه پلیس جیرفت با سوداگران مرگ خبر داد و گفت: در این درگیری یک نفر از پرسنل انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۲۹۴۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ - 09June 2018

شهادت یک مامور نیروی انتظامی در درگیری با سوداگران مرگ در کرمانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «رضا بنی اسدی‌فر» فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی جیرفت روز گذشته با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی، خبری مبنی بر اینکه گروهی از قاچاقچیان مواد مخدر محموله‌ای از مواد را از شرق کشور بارگیری و قصد انتقال به عمق کشور دارند، کسب کردند.

وی افزود: در همین راستا، پلیس در ساعات پایانی روز جمعه 18 خرداد ماه ضمن شناسایی مسیر‌های احتمالی عبور سوداگران مرگ، خودروی قاچاقچیان را در ورودی شهر جیرفت شناسایی و تحت تعقیب قرار داد.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: در این عملیات، پلیس به منظور متوقف کردن خودروی تحت تعقیب، با دستور ایست به راننده خودروی مورد نظر، با سرنشینان مسلح آن درگیر شد.

وی اظهار داشت: در این درگیری مسلحانه، سوداگران مرگ با شلیک تیر به سمت ماموران انتظامی، استوار «فردین سنجری» را به شهادت رساندند و یک زن عابر را نیز مجروح کرده و با به جا گذاشتن خودروی حامل مواد مخدر و سرقت یک دستگاه خودروی عبوری، از صحنه درگیری متواری شدند.

سردار بنی اسدی‌فر گفت: در این درگیری و بازرسی از خودروی توقیف شده، بیش از نیم تُن مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی بیان کرد: عملیات پلیس در منطقه برای دستگیری قاچاقچیان مسلح ادامه دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار