مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

ضرورت انتقال نقش استان لرستان در دفاع مقدس

«حجت الله ناصرپور» گفت: ما باید نقش مردم لرستان در دفاع مقدس را در مرکز فرهنگی و دفاع مقدس استان نشان دهیم و باید این آرمان‌ها و ارزش‌ها را برای نسل‌های آینده منتقل کنیم.
کد خبر: ۲۹۴۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ - 09June 2018

به گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، «حجت‌الله ناصرپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان، ظهر امروز (شنبه) در جلسه بازسازی تپه شهدای گمنام و تکمیل ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان که با حضور  «ماشاءلله بازگیر» فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد، شهردار و اعضای شورای شهرخرم‌آباد و مسئولین استان برگزار شد، اظهار داشت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس با افکار مردم، جوانان و تمام آحاد ملت در ارتباط است و تاثیر به‌سزایی بر افکار آن‌ها دارد.

ناصرپور با اشاره به نقش استان لرستان در دوران دفاع مقدس، افزود: بعد از خوزستان، استان لرستان بیشترین تاثیرات را در دوران دفاع مقدس داشته است و می‌توان گفت که لرستان کمتر از خوزستان در آن دوران نقش نداشته است.

تسریع در روند ساخت موزه فرهنگی دفاع مقدس لرستان

وی عنوان کرد: ما باید نقش مردم لرستان در دفاع مقدس را در مرکز فرهنگی و دفاع مقدس استان نشان دهیم و باید این آرمان‌ها و ارزش‌ها را برای نسل‌های آینده منتقل کنیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان با بیان این‌که ما باید به مردم نشان دهیم که لرستان در زمان جنگ چگونه وارد عمل شده است، گفت: مؤلفه و ارزش‌های اصلی که در این دوران طلایی تولید شده است، بقای نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به محیط فرهنگی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان لرستان، تصریح کرد: این مکان، هم باعث تربیت سیاسی و هم اجتماعی می‌شود و در حوزه فرهنگی جزو جدانشدنی از شهرداری است و باید در تسریع روند ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان همه‌ نهاد‌ها و سازمان‌ها انقلابی و جهادی پای کار بیایند.

ناصرپور گفت: مردم باید بیاییند، ببینند و به رشادت و دلاوری‌های مردم لرستان که در زمان جنگ چه کرده‌اند عشق بورزند.

در ادامه این نشست، «وحید رشیدی» شهردار خرم‌آباد نیز طی سخنانی با اشاره به فعالیت‌های شهرداری، افزود: فلسفه کاری شهرداری از ۲ بخش تشکیل شده است؛ کمک رسانی به مردم در محدوده شهری و همکاری با بخش‌های عمومی است.

وی با اشاره به بازدید عموم مردم از تپه شهدای گمنام اظهار داشت: فضای سبز، سرویس بهداشتی و آبرسانی این مکان فرهنگی هر چه سریع‌تر تکمیل شود.

تسریع در روند ساخت موزه فرهنگی دفاع مقدس لرستان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار