روایت تصویری از حضور یک شهید در سه جبهه

شهید اسدالله ابراهیمی از 16 سالگی در خط مقدم جبهه دفاع مقدس حضور یافت و سرانجام در سوریه به شهادت رسید.
کد خبر: ۲۹۴۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱ - 09June 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، اسدالله ابراهیمی وقتی 16 ساله بود برای حضور در دفاع مقدس با دستکاری شناسنامه اش راهی جبهه شد. سن و سال زیادی نداشت اما بزرگی نه به سن و سال بود نه به جثه، ایمان قوی و توکلش به خدا او را راهی جبهه کرد. زمانی که خبر دادند خواهرش به بیماری کلیوی مبتلا شده و نیاز به پیوند کلیه دارد، خودش را از جبهه به بیمارستان رساند و یک کلیه اش را به خواهرش اهدا کرد.

با تمام شدن جنگ تحمیلی همواره حسرت این را می خورد که شهادت بین او و دوستانش فاصله انداخته است، سعادتی که می دانست قسمت هرکسی نمی شود و دفاع مقدس سکویی بود برای اینکه بتواند همنشین عرشیان شود. پس از جنگ در برنامه های فرهنگی و اعتقادی از مربیان مسجد محل بود و از هیچ خدمتی در سنگر مسجد کوتاهی نمی کرد.  سال 81 ازدواج کرد و حاصل این ازدواج 2 فرزند به نام های حسین 9 ساله و زینب 2 ساله شد.

وی از جمله کسانی بود که در فتنه 88 در خط مقدم دفاع از انقلاب و رهبری در میدان حاضر شد. با آغاز جنگ سوریه تمام تلاشش را برای حضور در سوریه کرد تا اینکه در بهمن ماه سال 94 به این کشور اعزام شد. او از فرماندهان لشکر فاطمیون در منطقه بود. اسدالله ابراهیمی سرانجام در 27 خردادماه سال 95 به شهادت رسید، در حالی که پیکرش برای همیشه در منطقه ماند.

در ادامه تصاویری از این شهید را می بینید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار