صعود گروه كوهنوردی فرزندان شاهد و جانباز مشهد به بام «لرستان»

گروه كوهنوردی فرزندان شهدا و ايثارگران مشهد مقدس به قله «سنبران»، بلندترین قله در ارتفاعات «اشتران­ کوه» که به «بام لرستان» معروف است، صعود كردند.
کد خبر: ۲۹۴۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱ - 09June 2018

​به گزارش دفاع پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، گروه كوهنوردی فرزندان شهدا و جانبازان مشهد مقدس به همت بنياد شهيد و امور ايثارگران منطقه سه مشهد مقدس به قله «سنبران» صعود كردند.

اين صعود در راستای ارتقای سطح سلامتی ایثارگران و با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و به همت جمعی از جانبازان و فرزندان شاهد مشهد مقدس به سرپرستی «ياسين ديوان» انجام شد.

این گروه کوهنوردی پس از حضور در مرقد مطهر امام راحل و تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عازم منطقه «اشتران­ کوه» در استان «لرستان» شده و به قله ۴۱۵۰ متری «سنبران» صعود کردند.

صعود گروه كوهنوردی فرزندان شاهد و جانباز مشهد مقدس به بام «لرستان»

این گروه در حال اجرای پروژه ملی فدراسیون کوهنوردان کشور با عنوان «31 استان و 31 قله» هستند که نهمین صعود کوهنوردان ایثارگر خراسانی به نام شهید «حسن جعفری» نامگذاری شد.

قله «سنبران» به عنوان بام استان «لرستان»، بلندترین قله در ارتفاعات «اشتران­ کوه» شناخته می‌شود. «اشتران­ کوه» از غرب به شهرستان «دورود» از شمال به شهرستان «ازنا» و از شرق و جنوب به شهرستان «الیگودرز» مشرف است.

انتهاي پيام/

نظر شما
پربیننده ها