مدیر کانون بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه یک همدان:

کتاب «راز نجابت چشم‌هایت» در همدان رونمایی می‌شود

مدیر کانون بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه یک همدان گفت: کتاب «راز نجابت چشم‌هایت» در بردارنده زندگی‌نامه معلم شهید «سید علیرضا موسوی» با حضور مسئولان استانی در همدان رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۲۹۴۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ - 09June 2018

کتاب «راز نجابت چشم‌هایت» در همدان رونمایی می‌شود«عادل عبدالملکی» مدیر کانون بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه یک همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس با گرامیداشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای فرهنگی اظهار داشت: ضرورت توجه به سیره شهدا امروز به عنوان یک راهبرد در جامعه به شمار می‌رود.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت ترویج و اشاعه سیره شهدا به خصوص در میان نسل جوان افزود: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به همت همکاران بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه یک همدان، کتاب «راز نجابت چشم‌هایت» در بردارنده زندگی‌نامه معلم شهید «سید علیرضا موسوی» رونمایی می‌شود.

عبدالملکی با بیان اینکه کار تدوین این کتاب یک سال به طول انجامیده است یادآور شد: در مراسم رونمایی از کتاب «راز نجابت چشم‌هایت» از کسانی که در تدوین، تهیه و نشر این کتاب یاری رسان مجموعه بسیج فرهنگیان بودند نیز تجلیل و قدردانی خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه های بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش همدان در حوزه ایثار و شهادت تصریح کرد: از مهم‌ترین کارهای پیش روی این مجموعه، انتشار کتابی در خصوص معلم شهید «تقی بهمنی» است که مقدمات آن صورت گرفته و امیدواریم شاهد چاپ این کتاب در همدان باشیم.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه یک همدان هدف از چاپ و نشر کتاب زندگی‌نامه شهید «سید علیرضا موسوی» را معرفی فرهنگ ایثار و شهادت و نیز اشاعه سیره این شهید گرانقدر دانست و عنوان کرد: با توجه به رسالت و وظیفه بسیج فرهنگیان در آموزش و پرورش، به یاری پروردگار متعال به دنبال شناسایی سایر معلمان و فرهنگیان شهید هستیم تا بتوانیم در حد توان، دین خود را به این شهدای والامقام که به خاطر آسایش و امنیت امروز کشور جان خود را فدا کردند نیز ادا کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه سردار «مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به عنوان سخنران در آیین رونمایی از کتاب «راز نجابت چشم‌هایت» حضور خواهد داشت متذکر شد: این مراسم از ساعت 19 امروز (شنبه) و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، شهردار و اعضای شورای شهر همدان، خانواده معظم شهید «سید علیرضا موسوی» و جمعی از بسیجیان فرهنگی و کارکنان سپاه همدان در محل تالار قرآن شهر همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها