فرمانده سپاه گیلانغرب:

قران کریم نشان‌گر راه هدایت و سعادتمندی است

«معصومعلی محمدی» گفت: قران کریم، منشاء معیار‌های جاودانه و روشن خداشناسی و گنجینه سعادتمندی است.
کد خبر: ۲۹۴۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲ - 09June 2018

قران کریم نشانگر «راه هدایت و سعادتمندی» استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «معصومعلی محمدی» فرمانده سپاه شهرستان گیلانغرب در محفل انس با قرآن بازنشستگان سپاه گیلانغرب، اظهار داشت: قرآن کریم در برگیرنده عالی‌ترین معارف الهی در زمینه «شناخت خداوند متعال»، «اسما و صفات الهی»، «اسرار توحید»، «ویژگی‌های سفیران و پیامبران الهی»، «اسرار جهان غیب»، «سنت‌های حاکم بر جامعه‌های بشری»، «شناخت انسان و فرجام کار او»، «اخبار غیبی مربوط به گذشتگان و آیندگان» است و همچنین حاوی نظام‌های اجتماعی، حقوقی، اقتصادی و سیاسی است که بشر برای سعادت و خوشبختی جاودانه خود به آن نیاز دارد.

وی افزود: به واقع قرآن کریم نشان‌گر راهی است که پیمودن آن انسان را از یوغ بردگی ستمگران نجات می‌دهد و از اسارت در زنجیر جهل، خرافه و هوا‌های شیطانی می‌رهاند.

محمدی خاطرنشان کرد: معجزه پیامبر اکرم (ص) انسان را در مسیر سلامت قلب، پاکی ظاهر و باطن و پیشرفت مطلوب انسانی و معنوی قرار می‌دهد و حاوی معیار‌های جاودانه برای شناخت حق از باطل و سره از ناسره است.

فرمانده سپاه گیلانغرب گفت: با شناخت این ویژگی‌ها و خصوصیات است که درک عظمت و رفعت ذاتی قرآن کریم و برتری آن بر دیگر انوار الهی روشن می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار