جانشین فرمانده سپاه خراسان جنوبی خبر داد؛

برگزاری هشت اجلاسیه در کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی

«صفرعلی اسماعیلی» گفت: هشت اجلاسیه با روزانه حدود ۶ تا ۱۰ هزار مهمان پیش بینی شده است که حدود ۳ هزار نفر این مهمانان از شهرستان‌ها خواهند آمد و برای این افراد مهمانان در مرکز استان نیاز به وسیله و وعده‌های غذایی است.
کد خبر: ۲۹۴۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹ - 09June 2018

برگزاری ۸ اجلاسیه با روزانه حدود ۱۰ هزار میهمان در «کنگره دو هزار شهید استان»به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «صفرعلی اسماعیلی» جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، امروز (شنبه) در کارگروه پشتیبانی کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی، با بیان اینکه امنیت نازل‌ترین ثمره خون شهدا است، اظهار داشت: امنیت امروز ما مختص خراسان جنوبی نیست و در کل کشور شاهد آن هستیم.

وی افزود: این رشادت‌ها و ایثار دلاورمردان کشور باعث به وجود آمدن امنیت در سایر کشور‌های مسلمان و همسایه شده است.

دشمن قدرت رویارویی مستقیم با ما را ندارد

اسماعیلی با اشاره به شکست‌های دشمنان در برنامه‌ریزی‌های خود در کشور‌های منطقه، گفت: دشمن قدرت رویارویی مستقیم با ما را ندارد و برنامه‌های آن‌ها در کشور‌های منطقه برای زهرچشم گرفتن ایران بوده است که خودشان اعلام کرده‌اند.

وی افزود: همان‌ها که امنیت ما را به مخاطره انداختند، برای خروج از کشور‌هایی که حضور داشتند به ما متوسل شدند که کاری کنید تا آبروی ما نرود.

بزرگترین رویداد فرهنگی و اجتماعی خراسان جنوبی

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی و اجتماعی خراسان جنوبی کنگره ۲ هزار شهید استان است، عنوان کرد: حدود ۱۰۰ هزار نفر در محافل قرآنی که در مساجد و خانه‌ها تشکیل می‌شوند، دور هم جمع می‌شوند و هر گروهی با نام یک شهید فعالیت دارد.

وی با بیان این‌که گروه‌های خدماتی از ۲ تا ۳ مانده به آغاز کنگره خدمات‌رسانی خود را به مناطق محروم انجام می‌دهند، گفت: اگرچه این افراد پولی دریافت نمی‌کنند، اما زمینه‌سازی باید انجام شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: هشت اجلاسیه با روزانه حدود ۶ تا ۱۰ هزار مهمان پیش بینی شده است که حدود ۳ هزار نفر این مهمانان از شهرستان‌ها خواهند آمد و برای این افراد مهمانان در مرکز استان نیاز به وسیله و وعده‌های غذایی است.

چاپ ۸۰ کتاب برای شهدا

اسماعیلی متذکر شد: برای چاپ ۸۰ کتاب قرارداد بسته شده است که بخش اعظم آن به نتیجه رسیده است.

وی با بیان این‌که برپایی نمایشگاه از «حراء تا حرم»، آغاز شده است و هر شب بیش از ۵۰ نفر در نمایشگاه مشغول به کار هستند، گفت: یکی از کار‌های ارزشی و بسیار خوب برگزاری کنگره شهدا برپایی نمایشگاه «از حراء تا حرم» است که از مصالحی مصرف می‌شود که مقاوم است تا حداقل نمایشگاه ۲ تا ۳ سال ماندگار باشد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) ساخت المان شهری، تبلیغات محیطی، رزمایش، ساخت فیلم و کار‌های رسانه‌ای و برنامه‌های ورزشی را نیازمند هزینه دانست و افزود: با این وجود هیچ دغدغه‌ای برای تامین هزینه‌ها نداریم؛ چرا که معتقد هستیم مردم و مسئولان همکاری بسیار خوبی خواهند داشت.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: برگزاری کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی متعلق به سپاه نیست، بلکه استاندار رئیس ستاد اجرایی است و سایر دستگاه‌های اجرایی استان در برگزاری این کنگره سهیم هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار