روسیه:

داعش فقط در مناطق تحت کنترل آمریکا در سوریه مقاومت می‌کند

سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت: تروریست‌های داعش فقط در مناطقی از سوریه مقاومت می‌کنند که در کنترل نیرو‌های آمریکایی قرار دارد.
کد خبر: ۲۹۴۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹ - 09June 2018

مسکو: داعش تنها در مناطق تحت کنترل آمریکا در سوریه مقاومت می‌کندبه گزارش گروه بین الملل دفاع پرس به نقل از اسپوتنیک، ژنرال «ایگور کناشنکوف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه امروز (شنبه) در اظهاراتی تصریح کرد: تروریست‌های داعش تنها در مناطقی از سوریه حضور داشته و به مقاومت خود ادامه می دهند که در کنترل نیروهای آمریکایی قرار دارد.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه ادامه داد: به رئیس پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) توصیه می کنیم تا نقشه نشان دهنده اوضاع و تحولات در سوریه را مورد بررسی قرار دهد. داعش تنها در مناطق تحت کنترل آمریکا مقاومت می کند.

کناشنکوف افزود: واشنگتن همواره بر تأمین مالی و تسلیحاتی مستقیم تروریست ها متمرکز بوده است. این در حالیست که بخش وسیعی از سلاح ها و تجهیزات نظامی آمریکا در دست جبهه النصره قرار داشته که همانند آمریکا تنها برای ساقط کردن نظام مشروع سوریه مبارزه می کند.

بنا بر این گزارش، اظهارات این مقام روس در واکنش به سخنان چهارشنبه گذشته «جیمز ماتیس» وزیر دفاع آمریکا بود که مدعی شده بود بشار اسد با کمک روسیه و ایران فاجعه ای را برای مردم کشورش رقم زده است!

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها