پیام تسلیت لاریجانی به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام احمدی

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۹۴۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳ - 09June 2018

پیام تسلیت لاریجانی به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام احمدیبه گزارش گروه اخبار  داخلی دفاع پرس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام احمد احمدی عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و بنیان‌گذار سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) را تسلیت گفت.

متن کامل پیام تسلیت لاریجانی به شرح زیر است:

بسم‌اللّه‌ الرحمن‌ الرحیم

رحلت عالم جلیل‌القدر، استاد برجسته و دانشمند حق‌طلب، جناب آقای احمد احمدی باعث تأثر شدید گردید. ایشان سال‌ها در محضر علامه طباطبایی (قدس سره) و امام‌خمینی (رحمه‌الله علیه) تلمذ نمودند و در دانشگاه تهران به تدریس فلسفه اشتغال داشتند.

در همه این دوران در کنار وجهه علمی، سجایای اخلاقی و تواضع و پارسایی ایشان در تربیت شاگردان بسیار مؤثر بود. خدمات ایشان در سال‌های طولانی عضویت در شورای انقلاب فرهنگی و سازمان سمت و پایه‌گذاری دانشگاه تربیت مدرس و دلسوزی در حل مشکلات کشور بر کسی پوشیده نیست.

برای آن سفر کرده عروج به عالم ملکوت و کسب مقام رضا از مقام احدیت را خواستارم و به خانواده محترم ایشان و حوزه‌های علمیه و اساتید دانشگاه و شاگردان استاد عرض تسلیت و تعزیت دارم.

حجت‌الاسلام احمد احمدی عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و رئیس سازمان «سمت» در ساعات پایانی روز گذشته (جمعه، 18 خرداد) در بیمارستان امام‌خمینی (ره) تهران و به‌ دلیل عارضه قلبی‌ درگذشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار