شکایت رژیم صهیونیستی از روابط حماس و حزب الله به شورای امنیت

رژیم صهیونیستی با ارسال نامه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد، از روابط نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس و حزب الله لبنان شکایت کرد.
کد خبر: ۲۹۵۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸ - 10June 2018

شکایت رژیم صهیونیستی از روابط حماس و حزب الله به شورای امنیتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رژیم صهیونیستی با ارسال نامه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد، از روابط نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس و حزب الله لبنان شکایت کرد.

بر اساس این گزارش، در این نامه مسائل اطلاعاتی مهمی درباره اقدامات حزب الله مطرح شده و رژیم صهیونیستی مدعی شده است که این گروه اردوگاه‌هایی برای آموزش مبارزان حماس در خاک لبنان راه اندازی کرده است.

تل‌آویو مدعی شده است که هدف از این روابط، راه‌اندازی سامانه نظامی جامع برای جنبش حماس در لبنان است که احداث کارخانه‌های تولید موشک را هم در بر می‌گیرد و در قالب آن هزاران مبارز فلسطینی آموزش‌های لازم را دریافت خواهند کرد.

بر اساس اطلاعات وارده در این نامه، رژیم صهیونیستی خطوط قرمز خود را برای شورای امنیت تشریح کرده است که مهمترین آن‌ها ممانعت از میزبانی لبنان از شخصیت‌های سیاسی ارشد حماس مانند «صالح عاروری» نایب رئیس دفتر سیاسی این جنبش است.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار