پیام تقدیر امام‌جمعه و فرماندار «ازنا» از مردم این شهرستان

حجت‌الاسلام و المسلمین «علی سپهوند» و «محمد محمدی‌نژاد» با صدور پیامی از مردم شریف شهرستان «ازنا» برای حضور گسترده و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کردند.
کد خبر: ۲۹۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶ - 10June 2018

امام جمعه و فرماندار شهرستان ازنا با صدور پیامی از مردم شریف شهرستان ازنا تقدیر کردندبه گزارش دفاع پرس از لرستان، حجت‌الاسلام «علی سپهوند» امام جمعه و «محمد محمدی‌نژاد» فرماندار شهرستان «ازنا» با صدور پیامی، از مردم شریف این شهرستان که با حضور گسترده و حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه آفریدند، تقدیر و تشکر کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند بزرگ و بلند مرتبه را شاکریم که بار دیگر به تمامی ما توفیق داد تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و به پیروی از امام خمینی (ره)، لبیک به ندای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و همراه و هم‌صدا با اقیانوس بی‌کران و خروشان امت اسلام و انسان‌های آزاده، آزاداندیش، آزادمرد، خیرخواه و حق‌طلب دنیا، با حضور پرشور در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس در شهرستان «ازنا»، فریاد حمایت از قدس شریف، برائت از رژیم صهیونیستی و اعلام انزجار از استکبار جهانی و حامیان آنان را به گوش جهانیان برسانیم.

بی‌شک تعظیم و نکوداشت روز جهانی قدس از سوی آحاد مردم متدین، فهیم، ولایت‌مدار و انقلابی شهرستان در راهپیمایی با‌شکوه روز گذشته حیرت جهانیان را برانگیخت و برگ زرین دیگری در تاریخ سراسر حماسه و ایثار و افتخار این خطه مقدس به ثبت رسانید.

اینجانبان از همه آحاد مردم روزه‌دار و مومن شهرستان به‌ویژه علما و روحانیون، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، بسیجیان، نیرو‌های امنیتی و نظامی، مسئولین و پرسنل دستگاه‌های اجرایی و ادارات شهرستان، اساتید و فرهنگیان، اصناف و بازاریان، کشاورزان، روستاییان، اصحاب رسانه و خبرنگاران که لبیک‌گویان در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری آگاهانه، ارزشمند و انقلابی یافتند تقدیر و تشکر نموده از درگاه ایزد منان عزت و اقتدار و پایندگی روز افزون اسلام و مسلمین و پیروزی نهایی مردم سرزمین قدس شریف را مسئلت داریم. در پناه ایزد منان سربلند و سلامت باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار