در پیامی؛

نماینده ولی فقیه در سپاه درگذشت حجت الاسلام احمدی را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام حاج‌صادقی در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام احمد احمدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۹۵۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲ - 10June 2018
نماینده ولی فقیه در سپاه درگذشت حجت الاسلام احمدی را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام عبدالله حاج‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در پیامی درگذشت حجت الاسلام احمد احمدی استاد حوزه و دانشگاه و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم فرهیخته، روحانی جلیـل القدر و استـاد ارجمند حوزه و دانشگاه مرحوم حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد احمدی، عضو دیرین شورای عالی انقلاب فرهنگی و رییس سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم اسلامی (سمت)، موجب تأسف و تألم گردید.

خدمات و سوابق ارزنده آن روحانی مخلص، متواضع و متخلق به اخلاق اسلامی در ترویج علوم و معارف دینی، نقش آفرینی در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در همراهی با امام (ره) و رهبـری و دفـاع از نظام اسلامی در برهه‌های حساس و حضـور مؤثـر در کرسی‌های حوزه و دانشگاه و تربیت اندیشمندان و چهره‌های تاثیرگذار علمی و فرهنگی، ماندگار و برای نسل‌های امروز و فردای کشور به ویژه مراکز فعال در حوزه علم و فرهنگ، الهام بخش خواهد بود.

با تسلیت این مصیبت بزرگ به محضر مبارک مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، اساتید حوزوی و دانشگاهی، بیت مکرم و آحاد شاگردان و علاقمندان وی، از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه خداوندی و برای بازماندگان و داغدیدگان مکرم، صبر جمیل، اجر جزیل و سکینه قلبی مسئلت می‌نمایم.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
 
عبدالله حاجی صادقی

انتهای پیام/۲۳۱
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار