امیر صباحی‌فرد در جمع خبرنگاران:

اجازه هیچ‌گونه تجاوزی به دشمنان نخواهیم داد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) ارتش گفت: با بهره‌گیری از بهترین امکانات و تجهیزاتی که در اختیار داریم، اجازه هیچ‌گونه تجاوزی به دشمنان نخواهیم داد.
کد خبر: ۲۹۵۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱ - 11June 2018

اجازه هیچگونه تجاوزی به دشمنان نخواهیم دادبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم تجدید پیمان با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز به همراه معاونان، فرماندهان و کارکنان پدافند هوایی به حرم مطهر امام خمینی (ره) آمدیم تا به مقتدای خود حضرت امام خمینی (ره) بگوییم که سربازان شما در پدافند هوایی تا آخرین قطره خون از آرمان‌های انقلاب اسلامی عقب‌نشینی نخواهند کرد.

‌وی با بیان اینکه من بر اساس تدبیر فرمانده معظم کل قوا به سمت فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) منصوب شدم، گفت: بنا را بر این گذاشتم تا با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) کارم را آغاز کنم.

امیر صباحی‌فرد بیان داشت: ما به مردم عزیز ایران قول می‌دهیم که با بهره‌گیری از بهترین امکانات و تجهیزاتی که در اختیار داریم، اجازه هیچگونه تجاوزی به دشمنان جمهوری اسلامی ایران نخواهیم داد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار