فراخوان مربی برای طرح آموزشی «زندگی به رنگ خدا»

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف گسترش آسیب‌های اجتماعی در بین خانواده‌ها را بزرگترین خطر برای جامعه دانست و گفت: آزمون دوره‌های آموزشی مربیان طرح «زندگی به رنگ خدا» به‌صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۹۵۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱ - 11June 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، حجت الاسلام «سیدمحمدکاظم موسوی متقی» مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه بزرگ‌ترین خطر امروز جامعه را گسترش آسیب‌های اجتماعی در بین خانواده‌ها دانست و اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های امروز مقام معظم رهبری‌ رفع آسیب‌های اجتماعی و آموزش سبک زندگی اسلامی در کشور است.

وی افزود: بر همین اساس دوره‌های آموزشی مربیان طرح «زندگی به رنگ خدا» در جوار آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه با هدف آموزش مهارت‌های زندگی در سه گرایش مهارت‌های زندگی با رویکرد مهارتهای فردی، مهارتهای زندگی با رویکرد ازدواج و خانواده و مهارت‌های زندگی با رویکرد فرزندپروری برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف با اشاره به اینکه از هر بقعه متبرکه چهار نفر (ترجیحا دو نفر خانم و دو نفر آقا) در هر گرایش ثبت‌نام و در آزمون مربوط به آن گرایش شرکت می‌کنند، تصریح کرد: آزمون ساعت 9 صبح 31 خردادماه به‌صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

موسوی متقی درباره منابع این آزمون گفت: در گرایش مهارتهای زندگی با رویکرد مهارتهای فردی، کتاب «مهارتهای سازگاری» نوشته محمد حسین‌زاده، در گرایش مهارتهای زندگی با رویکرد ازدواج و خانواده، کتاب «اخلاق در خانواده» نوشته جمعی از نویسندگان و در گرایش مهارتهای زندگی با رویکرد تربیت فرزندپروری، کتاب «اصول تربیت» به قلم علی اصغر احمدی به‌عنوان منابع آزمون انتخاب شده‌اند؛ کتابچه شاخص‌ها و ضرورتهای تبیین سبک زندگی اسلامی از منظر مقام معظم رهبری نیز به‌عنوان منبع مشترک برای هر سه گرایش به استانها ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از قبولی شرکت‌کنندگان در این آزمون، دوره‌های آموزشی مربیان در تاریخ پانزدهم تیرماه در 6 دوره یک‌هفته‌ای در استان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار