کتاب «حجاب، عفاف و غیرت» در نیشابور رونمایی شد

آیین رونمایی از کتاب «حجاب، عفاف و غیرت» با حضور جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس در نیشابور برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۵۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰ - 11June 2018

کتاب «حجاب، عفاف وغیرت» در نیشابور رونمایی شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از نیشابور، همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار شهید مدافع حرم «سیدعلی منصوری» آیین رونمایی از کتاب «حجاب، عفاف و غیرت» با حضور سرهنگ «سیدعلی‌اکبر حسینی» فرمانده سپاه شهرستان نیشابور، سرهنگ «محمود عبدی» جانشین فرمانده تیپ زرهی 21 امام رضا (ع)، سرهنگ «سیدجعفر حسینی» معاون هماهنگ کننده تیپ زرهی 21 امام رضا (ع)، مسئولان محلی، جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا امروز (دوشنبه) در حسینیه کاخانی‌های مقیم نیشابور برگزار شد.

در این مراسم «سید ابوالقاسم نوری» مسئول نمایندگی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خراسان رضوی در شهرستان نیشابور اظهار داشت: کتاب «حجاب، عفاف وغیرت» توسط جانباز و راوی دفاع مقدس «رمضانعلی خلیل­ زاده» به رشته تحریر در آمده است. این کتاب در 160 صفحه و قطع وزیری توسط انتشارات «ماه وخورشید» در سال جاری به زیور طبع آراسته شده است.

وی افزود: توصیه­‌های 49 شهید دفاع مقدس شهرستان نیشابور که در وصایای خود به بحث حجاب وعفاف اشاره داشته‌اند در کتاب «حجاب، عفاف و غیرت» گردآوری شده است.

نوری گفت: کتاب «حجاب، عفاف و غیرت» با هزینه شخصی نویسنده کتاب چاپ شده که لازم است علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت با خرید این کتاب از این اقدام فرهنگی حمایت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار