نجفی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

نظام بانکی کشور به خانه‌تکانی نیاز دارد

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: نظام بانکداری کشور باید مورد بررسی قرار گیرید تا چنانچه به قانونی جدید نیاز دارد این امر پیگیری شود و اگر نیاز به تغییری دارد، تغییرات موثر اعمال شود.
کد خبر: ۲۹۵۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱ - 11June 2018

/«محمدرضا نجفی» عضو کمیسیون صنایع و معادن و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به نشست مشترک مسوولان سه قوه به میزبانی مجلس شورای اسلامی در خصوص رفع مشکلات کشور، به ویژه کاهش مشکلات اقتصادی اظهار داشت: اولین دستاورد این جلسه ایجاد اجماعی نسبی برای حل مشکلات بانکی کشور بود.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات و موانع پیش روی بانک‌ها افزود: نظام بانکی کشور نیازمند توجه همه‌جانبه از ناحیه همه ارکان و قوای کشور است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه‌ای که با حضور مسوولان سه قوا در صحن علنی مجلس صورت گرفت، قرار بر این شد تا کارگروه‌های مشترکی حول محور شناسایی مشکلات بانکی کشور تشکیل شود و در این خصوص برنامه‌ریزی کنند تا در نهایت نتیجه تحقیق و تفحص‌ها پیرامون شناسایی موانع، در دستور کار دولت و مجلس قرار گیرد تا برای رفع آنها برنامه‌ریزی شود.

نجفی تصریح کرد: نظام بانکداری کشور باید مورد بررسی قرار گیرید تا چنانچه به قانونی جدید نیاز دارد این امر پیگیری شود و اگر نیاز به تغییری دارد، تغییرات موثر اعمال شود.

این نماینده مجلس دهم یادآور شد: نظام بانکی ما بنابه دلایل مختلف و متعددی با مشکلات و آسیب‌های جدید مواجه است، لذا در اجماعی که میان مسوولان سه قوا صورت گرفت، سعی بر این شد تا همه با استفاده از ظرفیت‌های موجود به شناسایی و رفع نقایص و کم و کاستی‌ها در این موضوع رسیدگی کنند تا تدابیر لازم برای رفع و کاهش مشکلات بانکی که اقتصاد کشور را دچار بحران اساسی کرده است، اندیشیده شود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار