حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در خطبه دوم نماز جمعه تهران:

خطوط قرمز ما در مذاکرات هسته‌ای باید رعایت شود

خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد: در گفتگوهای آتی خطوط قرمز ما از جمله آب سنگین اراک، سایت فردو و میزان غنی سازی باید رعایت شود، چرا که اگر انجام نشود خلاف کیان انقلابی و اسلامی است.
کد خبر: ۲۹۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷ - 26September 2014

خطوط قرمز ما در مذاکرات هسته‌ای باید رعایت شود

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، حجت الاسلام صدیقی خطیب موقت نمازجمعه تهران در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه مهم ترین موضوع هفته گذشته مسئله شکر و سپاس از سلامت محبوب ترین چهره پس از ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری است که درد از وجود ایشان به لطف و مرحمت خداوند متعال برطرف شد، تصریح کرد: گرایش به مقام معظم رهبری که از حاکمیت بر دلها و قلوب مردم ناشی میشود از خاندان پاک ایشان نشات گرفت شده است، چرا که این عالم ربانی از ذریه پاک پیامبر اکرم (ص)برای ایران به یادگار مانده است.

وی از حضور و عیادت قشرهای مختلف مردم در بیمارستان بر سر بالین امام خامنهای یاد کرد و بیان داشت: گروههای مختلفی از علمای اعلام، مراجع بزرگوار تقلید، نظامیان، هنرمندان و... بر پیشگاه ایشان برای عیادت حاضر شدند و همین نشان دهنده عشق مردم ایران نسبت به این بزرگوار است.

خطیب نماز جمعه تهران در دومین یادآوری خود در نماز جمعه تهران به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این هفته را به امام زمان، امام شهیدان، خانواده شهدا، آزادگان وتمامی امتی که در راه دفاع از ولایت مداری هزینهای چه مالی وچه جانی داده اند وسلاح بر کف گرفته اند تبریک عرض می کنم.

وی ضمن گرامیداشت این هفته به ارزش گذاری در پایه های فرهنگی جامعه در جهت رشد و بالندگی فرزندان نسل آینده این جامعه اشاره کرد و گفت: باید از همین امروز به فکر آینده کودکان این مرز و بوم بود.

صدیقی در ادامه افزود: مهدهای کودک باید ارزش های اصیل اسلامی، ایرانی را به نیکی به کودکان این جامعه تقدیم کند؛ چرا که نسل های آینده برای توسعه مقاومت و خودباوری توسط  پرچمی که پرچم خداست به واسطه اقتدار و بالندگی از انحطاط در برابر موج غرب زدگی ایستادگی می کنند.

خطیب نماز جمعه تهران به حضور رییس جمهور در نیویورک اشاره و خاطرنشان کرد: ایرانی مقتدر است و هر جایی که قرار بگیرد در برابر استکبار و استکبار ستیزی ایستادگی خواهد کرد.

وی هم چنین بیان کرد: بیانات و مواضع رییس جمهور در سفر نیویورک خوب بوده است و دفاع خوبی در برابر دنیای غرب داشته است.

صدیقی درباره مذاکرات هسته ای ایران اظهار کرد: ملت ما همان گونه که از ابتدا تنها یک شعار داشته (انرژی هسته ای حق مسلم ماست) و تاکنون نیز بر سر این موضع ایستادگی داشته است تیم مذاکره کننده ایرانی از دوره قبل تا به امروز بر سر این مواضع به نیکی ایستادگی داشته است.

خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد: در گفتگوهای آتی خطوط  قرمز ما از جمله آب سنگین اراک، سایت فردو و میزان غنی سازی باید رعایت شود، چرا که اگر انجام نشود خلاف کیان انقلابی و اسلامی است.

وی هم چنین در پایان پیروزی ملت یمن را تبریک و خطاب به آنها خاطرنشان کرد: شما در ابتدای راه هستید و دولت ناچار به عقب نشینی است. اگر همین رویه را پیش بگیرید در موقعیت اوج قرار می گیرید و طرح و برنامه برای روزهای بعد را در دستور کار خود قرار دهید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار