سردار مهری:

33 درصد تصادفات جاده‌ای در تابستان سال گذشته از نوع واژگونی بوده است

رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه 33 درصد تصادفات جاده‌ای در تابستان سال گذشته از نوع واژگونی بوده است، گفت: با کمبود ایستگاه‌های استراحتگاهی در جاده‌های کویری و یکنواخت مواجه هستیم.
کد خبر: ۲۹۵۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲ - 11June 2018

33 درصد تصادفات جاده‌ای در تابستان سال گذشته از نوع واژگونی بوده استسردار «تقی مهری» رییس پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، با اشاره به استان‌هایی که در تابستان سال 96 بیشترین واژگونی در جاده‌های آن‌ها اتفاق افتاده‌است، اظهار داشت: استان‌های سمنان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اصفهان و فارس سال گذشته بیشترین تصادفات از نوع واژگونی را داشتند.

وی ادامه داد: کاربران ترافیک که قصد تردد از جاده‌های کویری را دارند، باید همیشه آمادگی کامل داشته و همچنین در فواصل کوتاه استراحت کنند. مهم‌ترین علت واژگونی خودرو‌ها خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان است.

رییس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از 33 درصد تصادفات از نوع واژگونی بوده است، البته این میزان در استان‌های مختلف متفاوت است به طور مثال در استان سمنان 45 درصد و در استان خراسان رضوی 44 درصد تصادفات فوتی و جرحی از نوع واژگونی بوده است.

سردار مهری با بیان اینکه تصادفات از نوع واژگونی در جاده‌های استان تهران کمتر است، تصریح کرد: در استان تهران به دلیل نبود جاده‌های کویری وقوع تصادفات از نوع واژگونی کمتر است. این نوع از تصادفات بیشتر در جاده‌های کویری و جاده‌هایی که یکنواخت هستند، اتفاق می‌افتد.

وی تاکید کرد: برای کاهش وقوع تصادفات از نوع واژگونی نیازمند ایستگاه‌های استراحتگاهی در جاده‌های کویری و یکنواخت هستیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها