پس از سی سال چشم انتظاری

پدر شهید «مبارک» قبر فرزند شهیدش را «یعقوب وار» در آغوش گرفت

پدر شهید محمد علی مبارک، شهید تازه احراز هویت شده در پردیسان قم، قبر مطهر فرزند شهیدش را پس از سی سال چشم انتظاری، یعقوب وار در آغوش گرفت.
کد خبر: ۲۹۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰ - 27September 2014

پدر شهید «مبارک» قبر فرزند شهیدش را «یعقوب وار» در آغوش گرفت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، در مراسمی که همزمان با غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در سراسر کشور با حضور خانواده شهید محمد علی مبارک در منطقه پردیسان برگزار شد، "فتح الله مبارک" پدر بزرگوار شهید مبارک مزار مطهر فرزند شهید خود را پس از سی سال فراق یعقوب وار در آغوش گرفت و به همراه مادر و بستگان شهید با نم دیدگان اشکبار  مزار "یوسف" خود را شستشو دادند.

در این مراسم معنوی حجت الاسلام صالحی منش، استاندار قم طی سخنانی با یادآوری مقام عظیم شهید و شهادت عزت و پایداری والای خانوادههای ایثارگران را مثال زدنی دانست و گفت: سر افرازی و سربلندی امروز ایران اسلامی وامدار پایداری و صبر و استقامت خانوادهها و همسران شهدا، جانبازان و آزادگان است.

وی با بیان اینکه قدوم والدین شهید محمد علی مبارک را باید سرمه چشمانمان کنیم، ادامه داد: پدر بزرگوار این شهید با چهرهای مملو از شادی، شور و شعف، سرشار از تقوا و جهاد است و خدمت به این بزرگواران باعث خوشبختی ما است.

استاندار قم با اشاره حضور چشمگیر روحانیون، فرماندهان نیروهای مسلح در این مراسم افزود: همه ما در این مراسم در واقع به استقبال پدر و مادر خود آمدهایم چرا که اینان پدر و مادر همه امت هستند و به گردن همه حق دارند.

شهید محمد علی مبارک متولد سال 37 در فلاورجان اصفهان است که در سال 63 در عملیات بدر به شهادت رسید و در ایام فاطمیه(س) سال 1390 به عنوان شهید گمنام در منطقه پردیسان قم به خاک سپرده شد و اخیرا پس از تطبیق آزمایشات ژنتیکی احراز هویت گشت.

در این مراسم که همزمان با سالروز شهادت حضرت جوادالائمه(ع) برگزار شد، امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قم، جمعی از نیروهای مسلح و گروههای زیادی از مردم شهیدپرور پردیسان قم حضور داشتند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار